Solero-white.png

מועדון בת מצווה בשילוב מבוגרים

אירוע בת המצווה הוא אירוע מיוחד וככזה אתם רוצים לחגוג אותו במקום מיוחד. מועדון הסולרו הינו מועדון לבת מצווה בראשון לציון המציע לכם את כל מה שאתם צריכים במקום אחד לאירוע חווייתי ובלתי נשכח. המועדון מעוצב ברמה הגבוהה ביותר, תוך שימת דגש על קדמה טכנולוגית, עיצוב מודרני ומערכות תאורה והגברה מתקדמות. כעת תוכלו לחסוך גם כסף, זמן וכאב ראש בארגון האירוע והתנהלות מול ספקים שונים וליהנות מחבילת הכול כלול מפנקת ומשתלמת במיוחד! 

אירועים של 30 עד 120 מוזמנים*

מחפשים אירוע בלתי נשכח? מצאתם!
תשאירו לנו פרטים בטופס המצורף, ונדבר איתכם בהקדם!

חבילת הכול כלול – החבילה שתחסוך לכם והרבה!

חבילת הכול כלול של סולרו הינה החבילה המשתלמת ביותר בישראל להפקת אירועי בת מצווה ברמה הגבוהה ביותר הכוללים את כל מה שאתם צריכים לאירוע המושלם במקום אחד! 

  • מועדון לבת מצווה במרכז – שיארח את האירוע.
  • אנשי צוות מנוסים – תקליטן, מפעיל, מלצרים, מאבטח וכל אנשי הצוות הנדרשים לניהול האירוע – כלולים במחיר.
  • מגוון גדול של אטרקציות מלהיבות – מראת צלפי, קירות מעוצבים לתמונות, שולחנות משחק במשחק, מופעי לייזר, תותחי עשן, בר אקטיבי לילדים ועוד.
  • הסעות הלוך וחזור.
  • אוכל ושתייה במילוי חופשי לאורך האירוע.
  • מוסיקה ומערכות תאורה והגברה.
  • ועוד.

היכן יהיו ההורים במהלך האירוע?

אחת הדאגות של מארגני האירוע הוא היכן יהיו ההורים במהלך האירוע? לא תמיד זה נוח ונעים עבור ההורים לרקוד ביחד עם ילדיהם ברחבת הריקודים וכן במהלך האירוע הם יחפשו את המקום השקט שלהם. מועדון בת מצווה בשילוב מבוגרים הוא מועדון הכולל גם פתרון נהדר למבוגרים באירוע מסוג זה, בו רוב האורחים הינם ילדים. במועדון הסולרו ישנו חדר VIP אקוסטי הנמצא במתחם ועם זאת מאפשר לכם ליהנות מפינה שקטה ונעימה לשהות בה במהלך האירוע. ניתן להזמין את המקום לארוחה מפוארת עבור בני המשפחה או להקצות את המקום לאורחים המבוגרים באירוע.

מחפשים אירוע בלתי נשכח? מצאתם!
תשאירו לנו פרטים בטופס המצורף, ונדבר איתכם בהקדם!

חבילת הכל כלול

שאלות ותשובות על מועדון בת מצווה עם מבוגרים

אנחנו יודעים שיש לכם לא מעט שאלות, אז הינה חלק מהן

הקהל המבוגר לא צריך לדאוג לכך שיצטרך לסבול את המוסיקה הרועשת לאורך שעות או שישתעמם במהלך האירוע. לרשות קהל זה חדר VIP אקוסטי הנמצא במתחם כך שתוכלו ליהנות מפינה שקטה ונעימה ועדיין להיות חלק מהמסיבה.

כמובן. במועדון הסולרו מציעים לכם אפשרות להזמין אוכל שף מקצועי הכולל מנות ראשונות, מנות עיקריות, סלטים וקינוחים שיוגשו במתחם הVIP

כן. ההסעות כוללות גם למבוגרים וגם לילדים אורחי האירוע.

מתחם המבוגרים הינו בחדר VIP אקוסטי בתוך מתחם המועדון. כלומר, מצד אחד תוכלו ליהנות מפינה שקטה, נעימה ופרטית למבוגרים ומעט שקט מרעש המסיבה. מצד שני תוכלו לצאת מהחדר ישר את מרכז המסיבה ברגעים החשובים שלה כמו כניסת כלת בת המצווה, הקרנת סרט הבת המצווה ועוד.

5/5 - (4 votes)