Solero-white.png

מועדון לבת מצווה בבת ים

גרים בבת וים והסביבה ומחפשים מקום נהדר לערוך בו את האירוע שלכם? say no more! מועדון סולרו הינו מועדון לבת מצווה במרכז שיספק לכם את כל מה שאתם צריכים לאירוע המושלם. החל מאנשי מקצוע, מאבטח בכניסה, אוכל, מוסיקה, הסעות הלוך ושוב ועוד מגוון שירותים נרחב בחבילת הכול כלול שלנו שיאפשר לכם ליהנות מראש שקט, להגיע וליהנות. 

אירועים של 30 עד 120 מוזמנים*

מחפשים אירוע בלתי נשכח? מצאתם!
תשאירו לנו פרטים בטופס המצורף, ונדבר איתכם בהקדם!

לארגן בת מצווה עשוי להיות כאב ראש לא קטן – כך אנו פותרים לכם את זה

כל הורה שיצא לו לארגן אירוע בסדר הגודל והחשיבות של בת מצווה מבין כי מדובר באתגר לא פשוט. רק כדי לבחור את המקום הנכון לעתים צריך לנסוע לכמה מקומות, לקחת חופש מהעבודה, להתמקח על מחירים, לחשוב אם יש חניה או גישה נוחה למקום ועוד. מה לגבי אנשי מקצוע כמו צלם ותקליטן? מה לגבי אוכל? תפאורה? הזמנות מעוצבת? אטרקציות מלהיבות? כל אלו עשויים לדרוש מכם זמן רב וכאב ראש לא קטן, שיחות עם אנשי מקצוע וגופים שונים ועוד. סולרו הוא מועדון בת מצווה המספק לכם את כל מה שאתם צריכים במקום אחד עם חבילת הכול כלול שדואגת לכל מה שרשמנו כאן למעלה והרבה מעבר לכך.  כך שאתם תוכלו להיות בראש שקט, לחסוך זמן וכסף ופשוט ליהנות מהאירוע. 

דואגים היכן הורי הילדים יהיו במהלך האירוע?

מועדון בת מצווה בשילוב מבוגרים כמו סולרו דואג גם למבוגרים ולא רק לצעירים הנהדרים שלבטח יספקו את מנת האנרגיות הנדרשת. אצלנו במתחם יש חדר פנימי המאפשר ספיגת רעשים ויספק לכם שקט ואווירה נעימה ורגועה. החדר נמצא ממש בתוך המתחם אך לא תרגישו ברעש והבלגן ותוכלו ליהנות מאווירה נעימה ורגועה, לאכול, לשתות, להתרענן. ניתן להשכיר את החדר כחדר אירוח למשפחה או כחדר אירוח להורי הילדים המגיעים לאירוע ומחפשים מקום נעים לשהות בו במהלך האירוע ולקחת חלק רק באירועים החשובים, כאשר ביתר הזמן יוכלו ליהנות בנחת, לשמוע מוסיקה נעימה או לשוחח עם הורים אחרים ולהעביר את הזמן.

רוצים פרטים נוספים אודות המתחם? מחפשים מועדון לבת מצווה בבת ים? נשמח לעמוד לשירותכם.

מחפשים אירוע בלתי נשכח? מצאתם!
תשאירו לנו פרטים בטופס המצורף, ונדבר איתכם בהקדם!

חבילת הכל כלול

אנא דרגו את המידע