Solero-white.png

מועדון לבת מצווה בקרית אונו

אירוע בת המצווה הולך ומתקרב והגיע הזמן להתחיל להפשיל את השרוולים ולארגן את האירוע. כאב ראש לא קטן צפוי לכם אם אינכם מכירים מועדון לבת מצווה הכל כלול כמו סולרו. סביר להניח שיידרש מכם הרבה זמן ומאמץ בבחירת המקום, לאחר מכן תצטרכו לבחור את חברת הקייטרינג ואז את הצלם ועוד אינספור דברים שתצטרכו לדאוג להם. מועדון סולרו יוכל לסייע לכם לחסוך את כל זה, אבל בואו נדבר קודם על איך לבחור את המקום המתאים לאירוע בת המצווה שלכם.

אירועים של 30 עד 120 מוזמנים*

מחפשים אירוע בלתי נשכח? מצאתם!
תשאירו לנו פרטים בטופס המצורף, ונדבר איתכם בהקדם!

איך לבחור את המקום המושלם לאירוע בת המצווה שלכם?

  • מיקום – הדבר הבסיסי שנרצה להתחשב בו הוא כמובן מיקום המתחם. לצורך העניין, אם אתם גרים באזור המרכז תרצו למצוא מועדון בת מצווה במרכז שיוכל לספק לכם את המקום המתאים לאירוח האירוע שלכם. בדקו אם יש מספיק חניה או לחילופין שירותי הסעות אל האירוע ובחזרה כך שהאורחים שלכם לא יצטרכו לדאוג בעניין זה. 
  • מועדון או אולם אירועים? – אולמות אירועים יהיו בנויים בצורה כללית שבדרך כלל תתאים לעריכת אירועים מסוגים שונים ובגדלים שונים. מועדון בת מצווה הוא מתחם שיהיה בנוי, מרוהט ומעוצב לקהל היעד של בני הנוער הנהדרים ויכיל אטרקציות, במה וכל מה שצריך להפעלתם בצורה הטובה ביותר. 
  • שירותים נוספים – האם אתם זוכים לשירותים נוספים במקום שחוסכים לכם זמן, כסף והתעסקויות עם אנשי מקצוע וגופים נוספים? האם יש במקום מאבטח? מה עושים המבוגרים במהלך אירוע? ועוד.

מה זה אומר מועדון לבת מצווה הכול כלול?

סולרו הוא מועדון בת מצווה בראשון לציון שיספק לכם חבילת הכול כלול לאירוע. כבר לא צריך לשבור את הראש ולשוחח עם אנשי מקצוע ובתי עסק שונים ולסנכרן בין כולם לתאריך הרצוי לאירוע שלכם. לא צריך לבזבז כסף רב בהזמנת אנשי מקצוע שונים. תוכלו גם לחסוך זמן וכאב ראש ולקבל את כל מה שאתם צריכים במקום אחד: החל ממקום מושלם לערוך את האירוע שלכם, מערכות תאורה והגברה מתקדמות, אטרקציות מלהיבות, תקליטן, מפעיל, מאבטח, צוות תפעול במקום, צלם ועוד אינספור הפתעות מדליקות במועדון סולרו.

מחפשים אירוע בלתי נשכח? מצאתם!
תשאירו לנו פרטים בטופס המצורף, ונדבר איתכם בהקדם!

חבילת הכל כלול

אנא דרגו את המידע