Solero-white.png

מועדון לבת מצווה ברחובות

אם אתם גרים ברחובות ומועד בת המצווה של הנסיכה שלכם הולך ומתקרב אתם ככל הנראה כבר מתחילים לחפש אחר המקום המושלם לארח בו את בת המצווה ברחובות. צריך להכין את האורחים מספיק זמן מראש, לדאוג לאוכל, מוסיקה, אולי אפילו בוק בת מצווה וסגירת הצלם לאירוע. 

אירועים של 30 עד 120 מוזמנים*

מחפשים אירוע בלתי נשכח? מצאתם!
תשאירו לנו פרטים בטופס המצורף, ונדבר איתכם בהקדם!

מועדון הסולרו – מועדון בת המצווה המוביל בישראל!

אין ספק כי מדובר באירוע מיוחד שאתם רוצים לתעד ולהנציח אך לא פחות חשוב – לדאוג שהאורחים בו וכמובן כלת השמחה – יזכרו את האירוע המשמח לכל חייהם. הזיכרונות הללו הוא מה שיישאר אתם לאורך החיים ומה שהם יזכרו מהאירוע ישפיע על הנערה הצעירה גם ברמה החברתית ובמישורים נוספים בחייה ולכן מדובר באירוע חשוב מאוד.

מועדון הסולרו הוא מועדון בת מצווה בשילוב מבוגרים. במקום חדר VIP אקוסטי הנמצא בתוך החלל ומאפשר להורים להירגע ממקום שקט ונעים, בתוך כל ההמולה והמוסיקה הרועשת באירוע, בו יוכלו לאכול, לנוח, להירגע ולשוחח בשקט ובנחת. במתחם גם במה ענקית של 10 מטר עם מסך אנימציה עצום, תותחי עשן, לייזרים, מערכות תאורה והגברה מתקדמות ותפאורה מיוחדת שתהפוך את האירוע למסיבה של ממש. זה מה שהופך את מועדון סולרו – מועדון לבת מצווה המוביל בישראל – לצד צוות איכותי ומקצועי של אנשים מדהימים שיעמוד לשירותכם ולרשות הילדים הנהדרים באירוע.

להפוך את האירוע ברחובות למסיבה של ממש!

אירוע בת המצווה הוא אירוע מיוחד, של פעם בחיים, ולכן חשוב שהוא ייחגג כמו שצריך. אירוע שכזה צריך להיות מסיבה של ממש עם תפאורה, מוסיקה, אוכל, בלונים ומגוון אטרקציות מלהיבות. סולרו הוא מועדון בת מצווה במרכז שמספק לכם את כל זה והרבה מעבר לכך!

אוכל, מוסיקה, אטרקציות – הכול כלול!

החל מהמאבטח בכניסה, דרך תקליטן ומפעיל שידאגו להרים את האווירה, מוסיקה, בלונים, אטרקציות מלהיבות, אוכל ועד לאטרקציות נוספות ומלהיבות – הכול יעמוד לשירותכם ולרשות האורחים שלכם. תוכלו גם להכין הזמנות דיגיטליות מעוצבות ולשלוח לאורחים שלכם את ההזמנה בלחיצת כפתור ואף לספר לכם כי יש גם הסעה הלוך וחזור לאירוע וממנו.

מחפשים אירוע בלתי נשכח? מצאתם!
תשאירו לנו פרטים בטופס המצורף, ונדבר איתכם בהקדם!
חבילת הכל כלול

שאלות ותשובות על מועדון ברחובות

אנחנו יודעים שיש לכם לא מעט שאלות, אז הינה חלק מהן

מלבד האירוח תוכלו ליהנות מחבילת הכול כלול שכוללת תקליטן, צלם, אוכל, מוסיקה, אטרקציות מלהיבות, שירותי אבטחה, הסעות, הזמנות דיגיטליות ועוד.

במסגרת החבילה תזכו לשירותי צילום ותקליטן במקום. ניתן יהיה לברר פרטים נוספים אצלנו בטלפון.

צרו עמנו קשר באתר, בטלפון או בוואטסאפ ונשמח להעניק לכם את כל המידע שאתם צריכים לאירוע המושלם שלכם.

המועדון נמצא בראשון לציון אך מארח אירועי לאנשים מכל רחבי המרכז (ולעתים גם מאזורים אחרים בארץ המגיעים למקום לערוך בו את בת המצווה לנסיכה שלהם).

5/5 - (5 votes)