Solero-white.png

מועדון לבת מצווה בגדרה

אם אתם מחפשים מועדון לבת מצווה בגדרה הגעתם למקום הנכון. סולרו הוא מועדון בת מצווה במרכז הבנוי, מעוצב ומתמחה באירועי בת מצווה. במתחם אנו מארחים אירועים של 30 עד 120 איש ושמחים לספק ללקוחותינו את כל מה שהם צריכים לאירוע המושלם, החל ממקום מדהים, מעוצב ומאובזר, דרך אוכל, מוסיקה ועוד. סולרו מציעה לכם חבילות בת מצווה מדליקות שבהן הכול כלול לאירוע המושלם ולא תצטרכו "לשבור את הראש" לגבי ארגון האירוע שלכם. לפרטים נוספים צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם. 

אירועים של 30 עד 120 מוזמנים*

מחפשים אירוע בלתי נשכח? מצאתם!
תשאירו לנו פרטים בטופס המצורף, ונדבר איתכם בהקדם!

מה חשוב לבדוק בבחירת מועדון בת מצווה בגדרה?

  • אילו סוגי חבילות לבת מצווה מציעים לכם במסגרת האירוח במועדון? – כל מועדון המארח אירועים באופן כללי ואירועי בר או בת מצווה ספציפית עשוי לספק לכם חבילות שונות לאירוח האירוע. יש מועדונים המספקים רק את המקום, אחרים מספקים גם אוכל בשילוב המקום ואילו אחרים, כמו סולרו למשל, מספקים לכם חבילות הכול כלול לאירוע כך שלא תצטרכו לדאוג כלל לנושא הארגון.
  • היכן נמצא המועדון? – בדקו היכן נמצא המועדון והאם הוא קרוב לאן שאתם צריכים. לדוגמה: בחיפוש אחר מועדון לבת מצווה בגדרה ייתכן וגם מועדונים לבת מצווה בראשון לציון או בערים הסמוכות יתאימו לכם. בוודאי אם יש שירותי הסעות הלוך וחזור.
  • אילו אטרקציות ותפאורה יש במקום? – בדקו איך המקום מעוצב, אילו רהיטים ואביזרים יש בו, אילו עיצובים ניתן יהיה לארגן לאירוע ומה החבילה כוללת? האם יש אפשרות להוסיף אטרקציות או סידורי בלונים ועיצובים אחרים בתוספת תשלום? וכו'.
  • האם אתם צריכים להזמין אנשי מקצוע מטעמכם? – או שאלה כלולים גם במחיר הכללי שתשלמו?
  • איזה סוג אוכל יהיה באירוע? – ארוחות שף? חברת קייטרינג? כיבוד קל? קינוחים? האם יש מילוי חופשי או שזה הולך לפי מנה לאדם?
  • היכן יוכלו להיות ההורים במהלך האירוע? – האם יש מקום בו יוכלו להיות ההורים במהלך האירוע, לשוחח אחד עם השני וליהנות ממקום שקט בתוך כל הבלגן? מועדון בת מצווה בשילוב מבוגרים כמו סולרו יספק לכם את זה למשל. 

חסכו זמן, כסף וכאב ראשון וקבלו חבילת בת מצווה הכול כלול! צרו קשר לפרטים נוספים וכדי ללמוד יותר אודות החבילות שלנו.  

מחפשים אירוע בלתי נשכח? מצאתם!
תשאירו לנו פרטים בטופס המצורף, ונדבר איתכם בהקדם!

חבילת הכל כלול

שאלות ותשובות על מועדון בת מצווה בגדרה

אנחנו יודעים שיש לכם לא מעט שאלות, אז הינה חלק מהן

מועדון הסולרו מארח אירועים של 30 עד 120 איש.

כמובן. האוכל והשתייה מגיעים במסגרת חבילת הכול כלול אצלנו. ניתן להזמין גם ארוחת שף לחדר VIP האקוסטי שלנו במתחם עבור המשפחה/ההורים באירוע.

כמובן. מועדון הסולרו הינו מועדון מקורה, מרווח ונעים לאירוח אירועים בכל ימות השנה.

עדיף לפחות חודש מראש אם כי נוכל לסייע גם במקרים דחופים יותר. צרו עמנו קשר לפרטים.

5/5 - (8 votes)