Solero-white.png

מועדון לבת מצווה ביבנה

אם אתם גרים ביבנה והסביבה ומחפשים מועדון בת מצווה במרכז שיספק לכם את כל מה שאתם צריכים לאירוע בת מצווה נדיר ומיוחד אתם מוזמנים להגיע אלינו לסולרו ונשמח לעמוד לשירותכם. מועדון סולרו הינו המועדון המוביל בישראל המותאם לאירועי בת מצווה וכולל מתחם ריקודים רחב ידיים עם במה ענקית של 10 מטרים, תותחי עשן, לייזרים, מיצגי תאורה מרהיבים, מוסיקה עכשווית עם תקליטן המתמחה בהפקת מוסיקה לאירועי בת מצווה שבהן בני הנוער יהיו קהל היעד העיקרי. במסגרת חבילת הכול כלול שלנו תוכלו ליהנות מכל מה שאתם צריכים במקום אחד!

אירועים של 30 עד 120 מוזמנים*

מחפשים אירוע בלתי נשכח? מצאתם!
תשאירו לנו פרטים בטופס המצורף, ונדבר איתכם בהקדם!

מחפשים מקום מדהים לבת מצווה? מצאתם!

מציאת המקום המתאים לאירוע בת המצווה יכול להיות כאב ראש לא קטן, אולם כעת שהגעתם אלינו אתם יכולים להיות רגועים. סולרו הוא מועדון לבת מצווה בראשון לציון המארח אירועים לאנשי יבנה והסביבה ונשמח להפיק ולארח גם את האירוע שלכם. למעשה, תוכלו לפתור את מגוון האתגרים העומדים בפניכם לארגון אירוע בת מצווה מהסרטים, כזו שהנסיכה הקטנה שלכם וחבריה לא ישכחו לעולם.

האתגרים העומדים בפני ההורים בארגון בת מצווה

ארגון בת מצווה כרוך בלא מעט כאב ראש ודברים שצריך לדאוג להם, החל מבחירת המקום, דרך סגירת חברת הקייטרינג לאירוע, חיפוש אחר תקליטן וצלם ועוד. לשמחתכם, אנו בסולרו נשמח לעמוד לשירותכם ולספק לכם את כל מה שאתם צריכים במקום אחד ולחסוך לכם את כל הזמן, כאב הראש ואפילו תוכלו לחסוך בעלויות האירוע.

כיצד סולרו – מועדון בת מצווה ביבנה פותר לכם את הבעיה?

סולרו הוא מועדון לבת מצווה בשילוב מבוגרים המספק לכם חבילת הכול כלול לאירוע. בין השירותים השונים:

  • מתחם המועדון המרווח והנעים המתאים לאירועים בני 30 עד 150 איש!
  • חדר VIP אקוסטי לרווחת המשפחה ו/או ההורים המחפשים מקום שקט בתוך המתחם.
  • מגוון אטרקציות מובנות במקום.
  • אוכל ושתייה במילוי חופשי לאורך כל האירוע.
  • מוסיקה, מפעיל ותקליטן שידאגו להרים את האווירה.
  • צלם מקצועי עם אפשרות להזמין גם צילום מגנטים וצילום בוק בת מצווה.
  • מאבטח ואנשי צוות מנוסים במקום.
  • ועוד…
מחפשים אירוע בלתי נשכח? מצאתם!
תשאירו לנו פרטים בטופס המצורף, ונדבר איתכם בהקדם!

חבילת הכל כלול

שאלות ותשובות על מועדון בת מצווה ביבנה

אנחנו יודעים שיש לכם לא מעט שאלות, אז הינה חלק מהן

מועדון הסולרו נמצא ברחוב יוסף ספיר 9 בראשון לציון.

מוטב לשריין את המקום וחבילת הכלול כלול שלכם כמה שיותר זמן מראש. אם כי ניתן לברר גם במקרים דחופים יותר כמו שבוע-שבועיים מראש.

חבילת הכולל כלול שלנו לבת מצווה כולל הרבה מעבר להשכרת המועדון עצמו עבור האירוע: החל ממוסיקה, אוכל, שתייה, תפאורה, אטרקציות מלהיבות, אנשי צוות מנוסים, תקליטן, צלם ועוד. ניתן ליצור עמנו קשר לפרטים נוספים.

במועדון סולרו תמצאו מגוון אטרקציות מלהיבות כמו תותחי עשן, מופעי לייזר, שולחנות משחק, מפעיל, סידורי בלונים ועוד. ניתן להזמין אטרקציות מלהיבות נוספות במחיר מוזל.

5/5 - (6 votes)