Solero-white.png

מועדון לבת מצווה בבאר יעקב

אירוע בת המצווה הוא אירוע של פעם בחיים וסביר להניח שאתם כהורים רוצים לערוך לילדה שלכם אירוע בלתי נשכח. אירוע בת המצווה צריך להיות מסביבה של ממש. לא רק לרגל ציון האירוע המיוחד אלא גם כי הנסיכה שלכם מצפה לזה! כיום לא צריך לשבור את הראש או לקרוע את הכיס כדי ליהנות מאירועים מיוחדים ומלהיבים כמו בת מצווה. אצלנו בסולרו – מועדון בת מצווה במרכז הארץ המארח גם אירועים למחפשי מועדון בת מצווה בבאר יעקב – נשמח לעמוד לשירותכם ולספק לכם את כל מה שאתם צריכים במקום אחד. 

אירועים של 30 עד 120 מוזמנים*

מחפשים אירוע בלתי נשכח? מצאתם!
תשאירו לנו פרטים בטופס המצורף, ונדבר איתכם בהקדם!

מועדון בת מצווה לאירועים במרכז – הכירו את סולרו:

ארגון אירוע בת מצווה יכול היות כאב ראש לא קטן ועבור הורים רבים מדובר במעמסה רבה לצד הרצון להפוך את בת המצווה של הנערה הצעירה למסיבה בלתי נשכחת. בחיפוש אחר מועדון בת מצווה בשילוב מבוגרים תוכלו למצוא את מועדון סולרו. מועדון מדליק המעוצב בצורה חדשנית ומתקדמת ונחשב למתחם המתקדם בישראל לאירוח אירועי בת מצווה מדליקה ובלתי נשכחת. רוצים אירוע מיוחד לבת מצווה של הנסיכה שלכם? הכירו את מועדון הסולרו!

הכנות לאירוע בת המצווה בבאר יעקב

בחיפוש אחר המקום המושלם לאירוח בת המצווה תמצאו את מועדון סולרו – מועדון לבת מצווה מיוחד במרכז הארץ, שכולל אטרקציות מלהיבות, אנשי צוות מדהימים, תפאורה מיוחדת וכל מה שאתם צריכים להפקת האירוע המושלם. בכל הנוגע להכנות לאירוע – אין כאלה מבחינתכם! לאחר שיחת אפיון ביחד אתכם נציע לכם חבילת הכול כלול לבת מצווה שתחסוך לכם את הטרחה, הזמן וכאב הראש שבארגון האירוע ונספק לכם את כל מה שאתם צריכים במקום אחד ובמחיר מיוחד!

אטרקציות מטריפות למסיבת בת המצווה של הנסיכה שלכם:

במקום מגוון אטרקציות מלהיבות כמו מראות סלפי וקירות סלפי מיוחדים לצילומים, שולחנות משחק מלהיבים, מופעי לייזר, תותחי עשן ועוד. ניתן גם לשדרג את החבילה עם אטרקציות נוספות במחיר מוזל.

מחפשים אירוע בלתי נשכח? מצאתם!
תשאירו לנו פרטים בטופס המצורף, ונדבר איתכם בהקדם!

חבילת הכל כלול

שאלות ותשובות על מועדון לבת מצווה בבאר יעקב

אנחנו יודעים שיש לכם לא מעט שאלות, אז הינה חלק מהן

מועדון סולרו מציע מגוון אטרקציות מלהיבות כחלק מחבילת הכול כלול: תותחי עשן, מראות סלפי, תפאורה מעוצבת מיוחדת, מסכי ענק, מפעיל אנרגטי שירים את האווירה, מופעי לייזרים ועוד. ניתן להזמין אטרקציות נוספות בתשלום מוזל ולשדרג את החבילה.

חבילת הכול כלול לבת מצווה בסולרו היא חבילה שחוסכת לכם זמן, כסף וכאב ראש בארגון האירוע. החבילה תספק לכם את כל מה שאתם צריכים לאירוע המושלם במקום אחד, החל ממקום לאירוח האירוע, הזמנות מעוצבות דיגיטליות, דרך תקליטן, אוכל, צלם ועוד.

מועדון הסולרו נמצא ביוסף ספיר 9, ראשון לציון. המועדון מארח באהבה גם אירועים שבהם מחפשים מועדון בת מצווה בבאר יעקב והסביבה.

כן. במסגרת חבילת הכול כלול יש גם הסעות הלוך וחזור.

5/5 - (5 votes)