Solero-white.png

מועדון לבת מצווה במרכז

מועדון הסולרו מארח מגוון סוגי אירועים אך מתמחה בהפקה ואירוח של אירועי בת מצווה. למעשה, הסולרו הוא מועדון לבת מצווה במרכז המאפשר לכם ולאורחים שלכם ליהנות מכל מה שצריך באירוע המושלם: החל מאטרקציות מלהיבות, תפאורה מהממת, במה גדולה, תקליטן שיקפיץ את כולם ומפעיל שידאג להעסיק את בני הנוער במהלך כל האירוע. כל זה לצד אוכל טוב, בלונים, תותחי עשן, לייזרים, שולחנות משחק, קירות סלפי מדליקים ועוד.

אירועים של 30 עד 120 מוזמנים*

מחפשים אירוע בלתי נשכח? מצאתם!
תשאירו לנו פרטים בטופס המצורף, ונדבר איתכם בהקדם!

הפקת אירוע בת מצווה מיוחד במועדון מודרני במרכז:

הפקת אירוע כמו בת מצווה עשוי להיות כאב ראש לא קטן. בחירת המקום הינה קריטית להצלחת האירוע. מועדון לבת מצווה במרכז תהיה אחת האופציות הטובות ביותר ואולי אפילו הטובה ביותר שבהן. מועדון הסולרו הוא מועדון המעוצב בסגנון מודרני עם מגוון הטרנדים העכשוויים ויהיה מעוצב ומאובזר במיוחד לאירוע בת המצווה של הנסיכה שלכם. במקום מסך אנימציה ענק, במה ענקית של 10 מטר, מופעי לייזר ותותחי עשן, מערכות תאורה והגברה מתקדמות, עמדת תקליטן מאובזרת עם תקליטן ומפעיל שיקפיצו ויעסיקו את הקהל, בר אקטיבי לילדים, משחקי שולחן, מגוון אטרקציות מדליקות מפוזרות ברחבי המועדון – מה שיהפוך את האירוע למסיבה של ממש ולא יצריך מכם לדאוג לשום דבר!

כל מה שאתם צריכים לאירוע במקום אחד במסגרת הכול כלול!

כשאנו מדברים על כך שלא תצליחו לדאוג לשום דבר בהפקת האירוע אנו מתכוונים לזה! מועדון לבת מצווה הכל כלול כמו סולרו הוא לא כמו כל מועדון אחר. אצלנו תוכלו ליהנות מחבילת הכול כלול שכוללת מלבד המקום גם מגוון אטרקציות מדליקות, תפאורה, אנשי צוות, מפעיל, תקליטן, צלם, אוכל במילוי חופשי לאורך כל האירוע וכל מה שאתם צריכים להפקת האירוע המושלם מבלי שתצטרכו לדאוג או לדבר עם אנשי מקצוע ובתי עסק שונים. 

מדוע לערוך את האירוע שלכם בסולרו?

מועדון הסולרו הוא מועדון בת מצווה בשילוב מבוגרים. הכוונה היא לכך שלא תצטרכו לדאוג גם למה ההורים יצטרכו לעשות בזמן שהילדים נהנים להם. במתחם חדר VIP אקוסטי ומאובזר עם שולחנות וכיסאות, מיזוג, אוכל ועוד. תוכלו לשבת, לשוחח וליהנות מקצת שקט ומכל ההמולה באירוע. החדר בתוך המתחם כך שתוכלו לצאת ממנו בקלות ובמהירות ברגעים החשובים באירוע ולחזור אליו מתי שתרצו וליהנות מהשקט, אוכל טעים ולשוחח עם ההורים האחרים.

מחפשים אירוע בלתי נשכח? מצאתם!
תשאירו לנו פרטים בטופס המצורף, ונדבר איתכם בהקדם!

חבילת הכל כלול

שאלות ותשובות על מועדון לבת מצווה במרכז

אנחנו יודעים שיש לכם לא מעט שאלות, אז הינה חלק מהן

מועדון הסולרו נמצא במרכז הארץ בכתובת יוסף ספיר 9, ראשון לציון

המועדון מארח אירועים של 30 עד 120 איש.

כן. יש הסעות לאירוע במרכז. ניתן לתאם גם הסעות מאזור אחר בארץ אל האירוע ובחזרה.

במתחם חדר VIP אקוסטי הכולל שולחנות, כיסאות, מיזוג ומספק אזור שקט ונעים למבוגרים לנוח בו במהלך האירוע, לאכול, לשוחח ועוד.

5/5 - (5 votes)