Solero-white.png

מועדון בת מצווה בנס ציונה

אירוע בת המצווה הוא אירוע מיוחד במינו ועל כן חשוב שייערך במקום מיוחד בהתאם. מועדון הסולרו בראשון לציון יארח בשמחה אירועים גם למחפשים מועדון בת מצווה בנס ציונה ובערי הסביבה. סולרו נחשב למועדון המוביל ביותר בישראל לאירועי בת מצווה ויספק לכם מגוון עצום של אטרקציות, תפאורה, אוכל, כיף ואנרגיות! למעשה, בחבילת הכול כלול שלנו יש את כל מה שאתם מחפשים לאירוע המושלם! 

אירועים של 30 עד 120 מוזמנים*

מחפשים אירוע בלתי נשכח? מצאתם!
תשאירו לנו פרטים בטופס המצורף, ונדבר איתכם בהקדם!

חבילת הכלול כלול לבת מצווה

בבואכם לארגן אירוע בת מצווה אי אפשר שלא לחשוב על כמות הדברים שצריך לארגן: מאנשי מקצוע כמו צלם ותקליטן, דרך בחירת המקום המושלם לאירוע, בחירת האוכל ועוד. לשמחתכם, אנו בסולרו חוסכים לכם את כל זה עם חבילות בת מצווה הכוללות את כל מה שאתם צריכים במקום אחד ובמחיר מיוחד!

  • מועדון בת מצווה מעוצב בסגנון המודרני והחדשני ביותר הכולל מסכי אנימציה ענקיים, במה ענקית של 10 מטר, רחבת ריקודים גדולה ומרווחת, מערכות תאורה והגברה מתקדמות ועוד.
  • חדר VIP אקוסטי המספק להורים או למשפחה מקום מנוחה נעים, ממוזג ומאובזר לשבת, לדבר וליהנות ממעט שקט במהלך האירוע.
  • אטרקציות מלהיבות מובנות כמו שולחנות משחק, קירות סלפי מדליקים, מפעיל, תותחי עשן, לייזרים ועוד. 
  • אוכל ושתייה במילוי חופשי לאורך האירוע.
  • ועוד..

מדוע כדאי לכם לחגוג את אירוע בת המצווה שלכם בסולרו?

סולרו הוא מועדון בת מצווה מיוחד הכולל את כל מה שצריך לאירוע. מלבד העובדה שתוכלו ליהנות מחבילות הכול כלול שיחסוך לכם זמן, דאגות וכסף בארגון האירוע הרי שמדובר גם על מועדון בת מצווה בשילוב מבוגרים. במקום ניתן לארח מבוגרים בחדר VIP אקוסטי הנמצא במתחם, לקהל המבוגר שלא רוצה להיות בתוך כל הרעש והבלגן של הילדים, לספק להם את הפרטיות והכיף שלהם אך להישאר ולהשגיח תוך שיש להם מקום פרטי, נעים ושקט לאכול בו בנחת. ניתן יהיה לצאת מהמתחם לאזור האירוע בנקודות המרכזיות שלו כמו כניסת כלת בת המצווה, הקרנת הסרט ועוד.

רוצים לברר פרטים נוספים?

צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם ולענות על כל השאלות שלכם, לספק לכם את כל המידע הנדרש וכמובן לארח את האירוע שלכם!

מחפשים אירוע בלתי נשכח? מצאתם!
תשאירו לנו פרטים בטופס המצורף, ונדבר איתכם בהקדם!

חבילת הכל כלול

שאלות ותשובות על מועדון לבת מצווה בנס ציונה

אנחנו יודעים שיש לכם לא מעט שאלות, אז הינה חלק מהן

כמובן. לצד מצלמות אבטחה במקום יש מאבטח בכניסה שיאבטח לאורך כל האירוע.

כן. חבילת הכול כלול שלנו כוללת גם הסעות הלוך וחזור מהמועדון.

במסגרת חבילת הכול כלול תקבלו אוכל ושתיה במילוי חופשי במהלך האירוע הכולל קינוחים ומטעמים שונים, סוגי מאכלים שונים המתאימים לקהל הצעיר, פופקורן, צמר גפן מתוק ועוד. ניתן גם להזמין קייטרינג שף איכותי בחבילה המתקדמת שלנו.

כן. במתחם חדר VIP אקוסטי בו יוכלו ההורים לדבר, לאכול ולנוח מהרעש וההמולה.

5/5 - (4 votes)