Solero-white.png

מועדון בת מצווה הכל כלול

גיל 12 הולך ומתקרב ואתם כבר מתחילים לחפש את המקום המושלם לערוך בו את האירוע שלכם. הסולרו הוא מועדון לבת מצווה בראשון לציון המספק לכם מתחם מושלם עם חבילת הכל כלול מלאה שתאפשר לכם ליהנות מראש שקט בכל הנוגע לארגון האירוע שלכם, תחסוך לכם את הצורך ביצירת קשר עם מגוון אנשי מקצוע ובתי עסק, תחסוך לכם בעלויות ותספק לכם יותר, הרבה יותר. לפרטים נוספים והצעת מחיר ללא התחייבות צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח להכיר אתכם ולספק לכם את השירות הטוב ביותר. 

אירועים של 30 עד 120 מוזמנים*

מחפשים אירוע בלתי נשכח? מצאתם!
תשאירו לנו פרטים בטופס המצורף, ונדבר איתכם בהקדם!

הכירו את מתחם הסולרו – מועדון לבת מצווה במרכז

הסולרו הינו מועדון לבת מצווה במרכז המעוצב בסגנון מודרני, מרהיב ומיוחד. המתחם נמצא בראשון לציון ואירח אינספור אירועי בת מצווה מיוחדים במינם בשנים האחרונות. למעשה, אצלנו כל אירוע הוא מסיבה של ממש וכך גם המועדון שלנו גורם לקהל הצעיר להרגיש. אנו הופכים כל בת מצווה למסיבה מיוחדת שהאורחים שלכם לא ישכחו (וגם לא ירצו ללכת הביתה). במתחם רחבת ריקודים ענקית לצד במה גדולה של 10 מטר, מערכות תאורה והגברה מתקדמות, מסך אנימציה ענק, קירות סלפי מעוצבים ומגוון אטרקציות, בלונים ודברים מלהיבים המפוזרים ברחבי המתחם. המועדון הוא גם מועדון בת מצווה בשילוב מבוגרים. במתחם ישנו חדר VIP אקוסטי המאפשר להורים למצוא מעט שקט בתוך כל הרעש וההמולה, ליהנות ממעט פרטיות, לשבת לאכול, לשמוע מוסיקה נעימה ולשוחח בנחת עם ההורים האחרים.

מה מקבלים במסגרת חבילת הכול כלול לאירוע בת מצווה בסולרו?

חבילת הכלול כלול לאירוע בת מצווה בסולרו כוללת כל מה שצריך לאירוע המושלם החל מאוכל, תפאורה, תאורה, תקליטן, צלם, מאבטח, אנשי צוות מנוסים שיעבדו לאורך האירוע כולו, אטרקציות מלהיבות, הזמנות דיגיטליות מעוצבות לאורחים שלכם ועוד. למפרט המלא של החבילה צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לשלוח לכם.

מחפשים אירוע בלתי נשכח? מצאתם!
תשאירו לנו פרטים בטופס המצורף, ונדבר איתכם בהקדם!

חבילת הכל כלול

שאלות ותשובות על מועדון לבת מצווה הכל כלול

אנחנו יודעים שיש לכם לא מעט שאלות, אז הינה חלק מהן

כפי שזה נשמע. חבילת הכל כלול כוללת כל מה שאתם צריכים לאירוע המושלם. אנו במועדון הסולרו רוצים לוודא שיש לכם מקסימום שקט ונוחות וכל שיישאר לכם הוא רק להתלבש יפה ולהגיע לאירוע. אנו נדאג למקום, תאורה, תפאורה, אטרקציות, אוכל, מוסיקה, אנשי צוות, אבטחה, צלם, תקליטן וכל מה שצריך לאירוע המושלם. אפילו סידרנו לאורחים שלכם הסעה.

במקום מגוון אטרקציות הכלולות במחיר חבילת הכול כלול שלנו כמו מפעיל, שולחנות משחק, קירות סלפי מדליקים, תותחי עשן, לייזרים ועוד. ניתן להוסיף אטרקציות נוספות במחיר מוזל. לקבלת קטלוג האטרקציות המלא צרו עמנו קשר ונשמח לשלוח לכם.

כמובן. דברו איתנו בטלפון ונשמח לאפיין ביחד אתכם את הצרכים המתאימים לכם ביותר לאירוע.

5/5 - (4 votes)