Solero-white.png

איך לבחור נכון מקום לבר המצווה של הילד?

אירוע בת המצווה הוא אירוע מרגש ומיוחד במינו. כדי לחגוג אירוע בסדר גודל כזה בצורה נכונה כדאי יהיה לעשות זאת במקום הבנוי, מעוצב ומארח אירועים שכאלה באופן קבוע כמו סולרו, מועדון לבת מצווה במרכז, המארח אירועי בר מצווה, בת מצווה ואירועים נוספים אחרים. 

מעטפת 360 מלאה לאירוע בר המצווה שלכם:

במועדון סולרו תזכו לכל המעטפת המלאה לאירוע בר המצווה שלכם. בבואכם לתכנן אירוע בר מצווה אתם צריכים לקחת בחשבון פרמטרים רבים, החל ממקום בו ייערך האירוע, דרך הזמנת האוכל, התקליטן, אנשי מקצוע נוספים, אטרקציות ועוד. מועדון סולרו הוא מועדון בת מצווה המארח כמובן גם אירועי בר מצווה ברמה הגבוהה ביותר. המתחם בנוי ומעוצב עם מסך לד ענק ובמה ענקית לריקודים, אזור בופה להגשת האוכל, כולל תפריט מותאם לאירוע שלכם ומילוי חוזר של האוכל והשתייה. במסגרת המעטפת במתאם תוכלו ליהנות מכל מה שאתם צריכים לאירוע המושלם ולהיות בראש שקט לגבי האירוע: צלם מקצועי, תקליטן, מפעיל, אטרקציות מלהיבות במקום, מלצרים ואנשי צוות, מאבטח בכניסה למתחם ואפילו שירותי הסעות לאורחים. 

לא שכחנו גם את ההורים:

במסגרת אירוע כמו בר/בת מצווה גם ההורים הם חלק מהאירוע אך לרוב מחפשים מקום שקט ונעים לשבת בו, מעט רחוק יותר מהרעש וההמולה. סולרו הוא מועדון בת מצווה בשילוב מבוגרים, שזה אומר שהמקום תוכנן לספק גם מקום נעים למבוגרים המעוניינים לקחת רגע של נחת בתוך הרעש והשמחה, להרגיש את הראש, לשתות, לנוח, לדבר אך כן להיות קרובים ולהרגיש את האירוע שיוכלו לקחת חלק באירועים החשובים שבו. בתוך מתחם המועדון ישנו חדר אקוסטי ממוזג, נעים, עם מקומות ישיבה ושולחנות, בו תוכלו לנוח, להתרענן ולהירגע בין לבין במהלך האירוע.

לסיכום; אירוע בר המצווה של הגבר הקטן שלכם הוא אירוע חשוב ומיוחד והוא ודאי ירצה לזכור אותו לטובה לכל החיים. על כן, חשוב יהיה לבחור במקום נהדר המותאם עם אטרקציות, אנשי מקצוע, אוכל וכל מה שצריך לאירוע המושלם לו, לחבריו וכמובן גם לבני המשפחה.

תוכן עניינים