Solero-white.png

איך למתג את אירוע בת המצווה?

אירוע בת המצווה הוא אירוע מיוחד מאוד, אם לא לכם אז בוודאי לנערה הצעירה הנפלאה שלכם. מדובר באירוע שמעבר לחשיבות הדתית שלו, הוא מסמל כבר סטטוס חברתי במידה מסוימת בקרב הקהל הצעיר ולכן חשוב שהאירוע יהיה מכובד ומכבד. אין זה אומר שתצטרכו להשקיע הון בהפקתו אך ללא ספק יהיה מומלץ למתג אותו כראוי. אז איך למתג את אירוע בת המצווה אתם שואלים? הינה כמה טיפים חשובים בנושא.

בחירת נושא המיתוג לאירוע בת המצווה שלכם:

אירוע בת מצווה שגרתי יכול להיות משעמם למדי. כיום ניתן למתג מועדון בת מצווה במרכז (ובכל הארץ למעשה) לפי קונספט מסוים. יש אינספור קונספטים אפשריים והכול תלוי בהעדפות שלכם ושל כלת בת המצווה כמובן. להלן כמה אופציות מדליקות:

  • מיתוג לפי טרנד – ניתן למתג את האירוע לפי טרנד כזה או אחר. לדוגמה: חדי קרן או פלמנגו, לאחרונה גם יצא למשל הסרט ברבי והפך ללהיט עולמי וכו'.
  • מיתוג לפי עיר/מדינה/מקום – תוכלו למתג את האירוע לפי אזור מדליק בעולם כמו חוף אקזוטי בתאילנד, שדרת הכוכבים בהוליווד ועוד. באמצעות תפאורה מתאימה ניתן ללא ספק להתאים את החלל לצרכים שלכם. 
  • מיתוג לפי סרטים/גיבורי טלוויזיה – ניתן גם למתג את אירוע בת המצווה שלכם לסרטים או גיבוי טלוויזיה אהובים כמו וונדר וומן, פרוזן, נסיכות ועוד. כל שאתם צריכים הוא מועדון בת מצווה בראשון לציון כמו מועדון סולרו שיוכל לספק לכם את כל מה שאתם צריכים לאירוע המדהים כולל מיתוג האירוע עם הבלונים והתפאורה הנדרשים לכם.
  • מיתוג לפי תחביב – הילדה שלכם נמצאת בחוג מסוים? אוהבת נושא או תחביב מסוים וחיה אותו מדי יום? טניס? ספורט אחר? אוהבת את הים? כל קונספט שתבחרו לעשות ניתן יהיה לקיים עם התפאורה הנכונה והציוד המתאים. 

איך למתג את האירוע ובמה זה כרוך?

ראשית אתם רוצים למצוא מועדון מתאים לעריכת האירוע שיוכל לספק לכם את המיתוג הנדרש לכם ואת כל הנחוץ לכם לאירוע המושלם: מוסיקה, אוכל, אטרקציות ועוד. סולרו הוא מועדון לבת מצווה הכל כלול. כלומר כזה שתוכלו ליהנות בו מכל השירותים במסגרת חבילת האירוח והם כוללים גם שירותי אבטחה, מפעילים, אטרקציות, אוכל, מוסיקה, צלם ואפילו הסעות לאירוע. כדי למתג את האירוע בצורה הטובה ביותר צריך יהיה לשלב פרטי דקורציה ותפאורה שונים, סידורים בלונים מיוחדים ולעתים אפילו לבצע הדפסות מיוחדות בהתאם. ניתן יהיה לשלב פרחים או ציוד נוסף בהתאם לקונספט האירוע וניתן אפילו למתג את השולחנות וכלי האוכל.

תוכן עניינים