Solero-white.png

איך לתכנן אירוע בת מצווה מושלם במועדון? טיפים והמלצות

 

תכנון נכון של אירוע בת המצווה יכול לחסוך לכם הרבה מאוד זמן, מאמץ וכסף רב. כל פעולה נוספת שתצטרכו לבצע כיוון שלא חישבתם משהו נכון או בדקתם דברים מול ספקים לא אמינים, עשויים בסופו של דבר לפגוע בתכנון האירוע, בתפעול השוטף שלו וכמובן גם להתבטא בהוצאות שלכם. סולרו הינו מועדון בת מצווה בראשון לציון שיכול לספק לכם את כל מה שאתם צריכים במקום אחד. אבל רגע לפני שאתם בוחרים בנו, קראו כמה המלצות חשובות בנוגע לתכנון אירוע בת מצווה במועדון ואז תוכלו לקבל החלטה מושכלת ונוחה יותר עבורכם. אנו כמובן נשמח לעמוד לשירותכם בכל צורך.

טיפים חשובים לעריכת אירוע בת מצווה במועדון:

  • בחירת המקום הנכון – ישנם מועדונים רבים ברחבי הארץ שבהם ניתן לערוך אירועים שונים, אך הייחודיות של מועדון סולרו הוא ההתאמה בעיצוב, בקונספט, במערכות, בתפאורה ובכל אספקט במועדון הוא לאירוע בת מצווה. כמו כן בחרו במקום שיכול לספק לכם את כל מה שאתם צריכים במקום אחד ולהכיל את כמות האנשים שאתם רוצים להזמין.
  • האם אתם צריכים לדאוג לאנשי מקצוע מטעמכם? – סולרו הינו מועדון לבת מצווה הכל כלול והוא כולל את כל מה שאתם צריכים לאירוע בת מצווה מושלם, כולל אנשי מקצוע כמו תקליטן, צלם, מפעיל, מלצרים, מאבטח ועוד. כך שלא תצטרכו לבחון אנשי מקצוע מטעמכם, להשוות מחירים מול ספקים שונים, להיות תלויים באם הם יהיו זמינים או לא ביום האירוע וכו'.
  • הסעות לאירוע – בדרך כלל כאשר תרצו לספק הסעות לאורחים שלכם אל מקום האירוע ובחזרה ממנו תצטרכו לשכור את שירותיה של חברת הסעות בנפרד, מה שעשוי לעלות לכם לא מעט כסף. בבחירת מועדון בת מצווה במרכז כמו סולרו אתם יכולים להיות רגועים ולדעת שבמסגרת חבילת הכול כלול שלנו יש גם שירותי הסעות לאירוע ובחזרה.

מה לגבי אוכל ושתייה?

אחד הדברים החשובים ביותר בכל אירוע, וכמובן גם בבת המצווה שלכם, הוא נושא האוכל והשתייה. במסגרת חבילת הכול כלול שלנו אנו נדאג למילוי אוכל ושתייה לאורך כל שלבי האירוע בתפריט המותאם לחבר'ה הצעירים עם אפשרות לשדרג את התפריט גם למנות קייטרינג איכותיות למבוגרים. לפרטים נוספים צרו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם.

תוכן עניינים