Solero-white.png

הטרנד של חגיגת בת מצווה במועדון

אירוע בת המצווה הוא אירוע מיוחד, הרבה יותר מכל יום הולדת אחר, וההתרגשות בוודאי הולכת וגוברת ככל שהאירוע מתקרב. יש הרבה החלטות לקבל כמו היכן לערוך את האירוע, תקליטן ואוכל שצריך להזמין, אילו אטרקציות יהיו ועוד. בת מצווה היא מסיבה לכל דבר והמקום הטוב ביותר לחגוג בו את המסיבה היא כמובן במועדון, אך כזה המיועד לילדים – מועדון בת מצווה

הטרנד שמשגע את בני הנוער בישראל:

אחד הטרנדים החמים ביותר לבני נוער בישראל הוא חגיגת בת מצווה במועדון. אירוע בת המצווה הוא אירוע המסמל מעבר מילדות לבגרות, כמו בר מצווה גם בת מצווה הוא גיל חשוב ועבור בנות ישראל מדובר בחגיגה של ממש. כשיש כבר סיבה לחגוג כדאי לעשות את זה כמו שצריך ובני נוער, שהיו רוצים שיתייחסו אליהם כמו ילדים גדולים, שמחים לחגוג אירועים שכאלה במועדון שנבנה במיוחד עבורם. בר הקוקטיילים מותאם לבני נוער, התפאורה, האטרקציות, רחבת הריקודים, תותחי העשן, התאורה וכמובן המוסיקה – כולם מותאמים לאירוע בת מצווה מטורף שיזכרו לאורך שנים רבות. 

חשוב לייצר רושם טוב:

בגיל זה חשוב לבני הנוער לייצר רושם טוב ולערוך מסיבות מדליקות. אלה לאו דווקא חייבות להיות יקרות ולקרוע להורים את הכיס, אך אם נערכות במסגרת מועדון בת מצווה הכול כלול כמו אצלנו בסולרו לא רק שההורים יחסכו בעלויות הרבות אלא גם בזמן וכאב ראש בארגון האירוע. אירוע בת מצווה הנחגג במועדון המיועד להורים מסוג זה יעשה רושם מדהים גם על כלת השמחה וגם על חבריה וחברותיה שיגיעו לחגיגה.

מה עושים המבוגרים במהלך אירוע בת המצווה במועדון?

אז אחת הסיבות שמדובר בטרנדים חמים לאירוח אירועים כמו בת מצווה היא שגם למבוגרים יש איפה להיות באירוע. בסולרו – מועדון בת מצווה בשילוב מבוגרים יש חדר פנימי שמאפשר להורים מקום מפגש, מנוחה ושיח שיאפשר להם לצאת אל המסיבה מתי שירצו, במיוחד כחלק מהשלבים המיוחדים באירוע, ובכל יתר הזמן ליהנות ממקום ישיבה נעים וממוזג, אוכל טעים ובעיקר מקום יחסית שקט ונעים להיות בו במהלך האירוע.

תוכן עניינים