Solero-white.png

הפקת אירועי בת מצווה קטנים ואינטימיים במועדון

 

אירוע בת מצווה נחשב לאירוע גדול במסגרת התא המשפחתי אולם לא תמיד הוא חייב להיות אירוע מפוצץ עם 500 איש. ניתן לערוך גם אירועי בת מצווה קטנים ואינטימיים במועדון, עם כמה עשרות מוזמנים, בעיקר מהמשפחה הקרובה, החברים הקרובים וחבריה לכיתה של הנסיכה הצעירה שלכם. הפקת אירועי שכזה יכולה להיות כאב ראש לא קטן אך עם מועדון לבת מצווה הכל כלול כמו סולרו תוכלו ליהנות מכל מה שאתם צריכים במקום אחד ובמחיר מיוחד.

הכירו את מועדון סולרו – מועדון בת מצווה במרכז:

מועדון סולרו הינו מועדון בת מצווה במרכז, הנמצא בראשון לציון, ומארח אירועים שונים ממגוון סוגים, לרבות אירועי בת מצווה. המועדון מעוצב ומסוגנן בצורה מודרנית הטובה והמתקדמת ביותר, ועוצב בסגנון מיוחד המתאים לחבר'ה הצעירים באירועי בת מצווה. עם שילוב של התפאורה המתאימה, מערכות התאורה וההגברה המתקדמות במקום, מסך הלד הענק, הבמה הגדולה והאטרקציות המלהיבות במקום תהיו בטוחים שזהו ה-מקום לערוך בו את האירוע שלכם. סולרו מספק אווירה של מועדון ברמה של אולם אירועים מפואר ומארח אירועים של עד 120 איש באווירה אינטימית, נעימה ומרווחת. במועדון חדר פנימי במרכז העניינים המספק שקט ומפלט לבני המשפחה/האורחים המבוגרים באירוע שיוכלו לשבת, לנוח וליהנות מהשקט בתוך המסיבה, לצאת אל מרכז העניינים ברגעים החשובים של האירוע ועוד. בעלות המועדון הן לינוי וסיון רביבו המתמחות בהפקות אירועים כבר מעל 15 שנים ומספקות קונספט של מועדון בת מצווה עם חבילות הכול כלול לבת המצווה שלכם.

מהי חבילת הכול כלול לאירוע בת מצווה אינטימי במועדון?

סולרו הינו מועדון בת מצווה במרכז המציע לכם אווירה ייחודית, אינטימית, נעימה ובטוחה לכם ולאורחים הצעירים באירוע. יתרה מכך, תוכלו להזמין את המקום במסגרת חבילת הכול כלול ולדעת שכל מה שאתם צריכים לאירוע שלכם כבר אורגן ואתם יכולים להיות בראש שקט. מהזמנות מעוצבות, דרך שירותי הסעות לאורחים, אבטחה, תפאורה, אטרקציות ועד לאוכל, תקליטן, צלם ועוד. כל מה שאתם צריכים לאירוע במקום אחד ובמחיר אטרקטיבי, כך שתוכלו לחסוך כסף, זמן והתעסקות וכל שיישאר לכם הוא פשוט להגיע וליהנות.

תוכן עניינים