Solero-white.png

יתרונות חבילת הכול כלול לאירועים

ארגון אירוע עשוי להיות מאתגר במיוחד, לדרוש זמן הכנה רב, התנהלות מול ספקים שונים, ביצוע השוואת מחירים ועוד אינספור פעילויות שיש לבצע כדי להבטיח שהאירוע יתקיים ויעבור בהצלחה. יש קיצור דרך נהדר שיחסוך לכם כאב ראש, כסף וזמן והוא שכירת מועדון לבת מצווה הכל כלול. סולרו הוא מועדון האירועים היחיד בישראל שמציע לכם את כל מה שאתם צריכים במקום אחד לאירוע המושלם.

הכירו את סולרו – מועדון בת מצווה במרכז:

סולרו הינו מועדון בת מצווה במרכז המעוצב בסגנון מודרני חדשני, שיספק לכם את כל מה שאתם צריכים לאירוע המושלם. אולם זה הינו אולם אירועים מפואר ומיוחד המכיל עד 120 אנשים ומתאים למגוון סוגי אירועים: בר/בת מצווה, חתונות, ימי הולדת לילדים, ימי הולדת למבוגרים, אירועי חברה ואירועים נוספים אחרים. תוכלו ליצור עמנו קשר ולברר פרטים נוספים, להגיע לפגוש אותנו, לקבל תמונות וסרטונים דרך הוואטסאפ ומידע בפגישה טלפונית או פיזית ככל שיידרש. אנו נדאג לספק לכם חבילת הכול כלול לאירוע שלכם עם כל מה שאתם צריכים לאירוע המושלם.

מה כוללת חבילת הכול כלול לאירועים?

במועדון הסולרו ידאגו לכל מה שאתם צריכים לאירוע השלם והמושלם שלכם. החל ממקום נהדר לעריכת האירוע, דרך תפאורה, מערכות תאורה והגברה מתקדמות, תקליטן ומוסיקה המתאימה לקונספט האירוע, צלם מקצועי שיתעד את האירוע וידאג להנציח את הרגעים המרגשים, אבטחה, עיצוב הזמנות דיגיטליות לאורחים שלכם, מגוון אטרקציות מלהיבות וכמובן גם אוכל ושתייה. 

מדוע כדאי לקחת חבילת הכל כלול לאירועים?

ובכן לחבילת הכול כלול לאירועים יש מגוון יתרונות חשובים. בראש ובראשונה – חיסכון בזמן. תוכלו לעשות כאב ראש וזמן בחיפוש אחר אנשי מקצוע שונים, לבחון מספר אנשי מקצוע מכל תחום כדי לבחור מהם את המתאים לכם ביותר, לגבש קונספט לעיצוב, לחשוב על התפאורה, האוכל, המוסיקה, האטרקציות ואינספור דברים אחרים. יתרון נוסף הוא כמובן המחיר. כאשר אתם רוכשים חבילת הכול כלול במקום אחד אתם חוסכים משמעותית בהוצאות האירוע מאשר אם הייתם צריכים להזמין כל שירות בנפרד. במועדון הסולרו יש לכם יתרון נוסף שכן לינוי וסיוון, בעלות המועדון, הינן גם בעלות של חברת אטרקציות לאירועים, כך שתוכלו לבחור מבין האטרקציות המובילות לאירוע שלכם ואף לשדרג את החבילה עם אטרקציות מלהיבות נוספות.

תוכן עניינים