Solero-white.png

כל מה שצריך לדעת על מועדוני בת מצווה

אירוע בת המצווה אומנם מתקיים פעם אחת בחיה של כל נערה אך היא וגם אתם רוצים לזכור את האירועים הזה לטובה לכל החיים. לצורך כך חשוב יהיה לוודא שאתם מקבלים את כל מה שאתם צריכים לאירוע המושלם שלכם. החל מבחירת המקום המושלם לאירוע ועד לכל מה שכרוך בו: אוכל, תאורה, תפאורה, אטרקציות, צלם ועוד. מועדון סולרו הינו מועדון בת מצווה בשילוב מבוגרים כך שגם ההורים המגיעים לאירוע לא יצטרכו לדאוג שלא יהיה להם איפה להיות.

מה הכוונה מועדון בת מצווה בשילוב מבוגרים?

באירועים רבים מסוג זה ההורים מגיעים גם כן לאירוע, משגיחים או לפחות מחכים עד אשר יגמר ויוכלו להחזיר את ילדיהם (במקום לעשות שוב הלוך וחזור). במועדון סולרו תמצאו חדר אקוסטי הנמצא במרכז העניינים, מבודד מרעשים, בו תוכלו לשבת בנחת, לדבר עם הורים אחרים, לנוח מהמוסיקה הרועשת, לאכול ועוד. 

מה עוד כדאי לבדוק על המועדון שאתם רוצים לבחור?

  • מיקום – אתם רוצים לבדוק האם מדובר במועדון הנמצא באזור בו נמצאים האורחים שלכם או בו אתם גרים. לדוגמה: מי שמחפש מועדון לבת מצווה במרכז לרוב יגור במרכז או שרוב האורחים שלו יהיו מהמרכז, או שהאורחים אמורים להגיע מכל רחבי הארץ ולכן עדיף לערוך את האירוע באזור המרכז.
  • אנשי מקצוע – האם המועדון מציע גם אנשי מקצוע שונים כמו מפעיל? תקליטן? צלם? מלצרים? מאבטח? 
  • מה לגבי האוכל? – בדרך כלל מועדון בת מצווה שמכבד את עצמו יציע גם קייטרינג לאירוע. במועדון הסולרו תוכלו ליהנות מחבילת הכול כלול לבת מצווה שכוללת, בין היתר, גם אוכל.  
  • כמה אנשים נכנסים במקום? – במועדון סולרו תוכלו לארח עד 120 איש באירוע הנהדר שלכם. 

חבילת הכול כלול של סולרו:

מחפשים מועדון בת מצווה במרכז? רוצים לחסוך כאב ראש וזמן יקר? צרו עמנו קשר ונשמח לפרט לכם אודות חבילת הכול כלול שלנו לבת מצווה. כעת תוכלו להפיק מסיבת בת מצווה בלתי נשכחת מבלי שתצטרכו להשקיע מהזמן שלכם, לדבר עם אנשי מקצוע שונים, לנסוע למקומות שונים ועוד. הכול כלול במסגרת החבילה.

תוכן עניינים