Solero-white.png

מועדון לבת מצווה בבית דגן

גרים בבית דגן או בסביבה ומחפשים מועדון בת מצווה שיספק לכם את רמת האירוח המושלמת? אצלנו תמצאו את כל מה שאתם צריכים לאירוע המושלם. מועדון לבת מצווה בבית דגן יאפשר לכם ליהנות מאירוח אירוע בת המצווה קרוב אליכם ואל האורחים שלכם וליהנות ממסיבה מדליקה ומטריפה שבני הנוער היקרים באירוע לא ישכחו זמן רב, בוודאי לא הנסיכה הקטנה שלכם.

אירועים של 30 עד 120 מוזמנים*

מחפשים אירוע בלתי נשכח? מצאתם!
תשאירו לנו פרטים בטופס המצורף, ונדבר איתכם בהקדם!

חבילת הכול כלול שלנו בסולרו:

ארגון אירוע כמו בת מצווה יכול להיות כאב ראש לא קטן. אנו חוסכים לכם זמן, עלויות ומאמץ רב בהתעסקות מול אנשי מקצוע שונים, חיפוש ובחירת אנשי המקצוע כמו תקליטן, צלם, קייטרינג ומספקים לכם את הכול במקום אחד. במסגרת חבילת הכול כלול לבת מצווה אצלנו בסולרו תזכו לכל אלה ועוד הרבה מעבר: אטרקציות מלהיבות, מערכות תאורה והגברה מותקנות במקום, מסך לד ענקי, הסעות לאורחים, אוכל, צוות מלצרים מוכשר, אדיב ונעים שילווה אתכם באירוע, מנחה לאירוע, תקליטן, מאבטח ועוד. רוצים לברר פרטים נוספים אודות החבילה? מה היא כוללת? ומה ניתן להוסיף אליה? צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם.

מדוע דווקא מועדון הסולרו?

  • מועדון לבת מצווה הכול כלול – חבילה שתחסוך לכם זמן, מאמץ ועלויות רבות בארגון האירוע המושלם.
  • המועדון בנוי ומעוצב לאירועי בת מצווה ובר מצווה, מותאם לבני הנוער וכולל מגוון מתקנים, עיצובים ותפאורה באווירה חדשנית ומדליקה המתאימה לרוח הקהל הצעיר.
  • חדר VIP מיוחד במרכז המתחם המאפשר להורים ליהנות מאזור שקט ונעים בו יוכלו לשבת, להירגע ולהתרענן במהלך האירוע. ניתן להשכיר את החדר גם כחדר VIP למשפחה. 
  • צוות מארגנים מקצועי המתמחה בהפקת אירועים מסוג זה ולמעשה כבר הכין את כל מה שאתם צריכים במקום אחד.
  • בעלי המועדון הינם גם בעלי חברת אטרקציות כך שתוכלו להוסיף אטרקציות מלהיבות לאירוע במחירים אטרקטיביים, זאת בנוסף לאטרקציות הכלולות בחבילת הכול כלול שלנו.
  • אינספור המלצות וחוות דעת מדליקות שהשאירו לנו לקוחותינו לאורך השנים על מסיבות בת מצווה בלתי נשכחות שזכינו לקחת בהן חלק. נשמח לקחת חלק גם בזו שלכם ולדאוג שאתם והנסיכה שלכם תזכרו לטובה את האירוע למשך שנים רבות קדימה.
מחפשים אירוע בלתי נשכח? מצאתם!
תשאירו לנו פרטים בטופס המצורף, ונדבר איתכם בהקדם!

חבילת הכל כלול

אנא דרגו את המידע