Solero-white.png

מועדון לבת מצווה ביהוד

מחפשים את המקום המושלם לאירוע בת המצווה שלכם? מצאתם! סולרו הוא מועדון בת מצווה המיוחד לאירועים מסוג זה ויספק לכם את כל מה שאתם צריכים במקום אחד. המתחם הנהדר שלנו מארח אירועים של 30 עד 120 אנשים, כולל מתחם פנימי אקוסטי שיאפשר להורים להירגע, לנוח ולשוחח בשקט ובנחת ועדיין להישאר במרכז העניינים במהלך האירוע, להשגיח מהצד על הילדים וכמובן להצטרף ברגעים החשובים ביותר של האירוע. לפרטים נוספים והצעת מחיר לבת מצווה מושלמת הכול כלול צרו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם. 

אירועים של 30 עד 120 מוזמנים*

מחפשים אירוע בלתי נשכח? מצאתם!
תשאירו לנו פרטים בטופס המצורף, ונדבר איתכם בהקדם!

אנרגיות מטורפות ברחבת הריקודים:

כשאתם בוחרים בסולרו אתם לא סתם בוחרים מועדון לבת מצווה במרכז אלא אתם בוחרים את המקום הטוב ביותר לערוך בו את האירוע שלכם גם מבחינת תשתיות, מתקנים, תפאורה, צוות מקצועי והחוויה שבני הנוער היקרים יחוו באירוע המשמח שלכם. במתחם רחבת ריקודים גדולה ומפוארת, במה גדול ומסך לד ענק עליו ניתן להקרין קליפים ואנימציות שיוסיפו לאווירה. במקום מותקנות מערכות תאורה והגברה מהמתקדמות ביותר ובשילוב תקליטן מנוסה שיהפוך את האירוע למסיבה של ממש. 

לא משאירים את ההורים מאחור:

במתחם חדר VIP נהדר שיכול לשמש את המשפחה ו/או את כלל ההורים באירוע לבחירתכם. בחדר זה תוכלו להירגע ולהתרענן במהלך האירוע וניתן גם להתאימו לאירוח VIP של המשפחה לפני ובמהלך האירוע, להתארגנות ועוד. בחלל זה תוכלו לשבת, לאכול, להירגע ולנוח מכל הרעש והמסיבה שמחוץ לחדר אך עדיין להיות במרכז האירוע ולצאת ממנו כדי לקחת חלק ברגעים החשובים ביותר של האירוע.

בת מצווה הכול כלול ביהוד:

אז אם אתם גרים ביהוד והסביבה ומחפשים מועדון לבת מצווה בשילוב מבוגרים שיספק לכם את כל מה שאתם צריכים במקום אחד – אתם פשוט חייבים לשמוע על חבילת הכול כלול שלנו! מגוון שירותים במקום אחד, החל מהאירוח עצמו במועדון סולרו ועד למגוון שירותים: אוכל ושתייה, אטרקציות מלהיבות, מאבטח, תקליטן, צלם, מנחה אירוע, מלצרים, שירותי הסעות לאורחים ועוד. הכול במקום אחד ובמחיר מיוחד שיחסוך לכם בהוצאות, בזמן ובמאמץ בארגון האירוע. לא יודעים איפה להתחיל? צרו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם.

מחפשים אירוע בלתי נשכח? מצאתם!
תשאירו לנו פרטים בטופס המצורף, ונדבר איתכם בהקדם!

חבילת הכל כלול

אנא דרגו את המידע