Solero-white.png

מקום לבת מצווה משפחתית עם ילדים

אירוע בת המצווה הוא אירוע מיוחד וההכנות אליו יהיו בהתאם. בדרך כלל מארגני האירוע סובלים מכאב ראש לא קטן המשלב בין הרצון לרצות את הנסיכה הקטנה שלנו לבין ההוצאות הרבות וההתעסקות מול גופים רבים לצורך ארגון האירוע, החל חברת קייטרינג, השכרת שירותיו של תקליטן איכותי, צלם שיתעד את האירוע, אטרקציות מלהיבות וכמובן מועדון בת מצווה שיארח את כל היופי הזה. לשמחתכם, מועדון סולרו מציע לכם חבילת הכול כלול לאירוע בת מצווה מהסרטים עם כל מה שאתם צריכים במקום אחד!

חבילת הכול כלול של סולרו – לאירוע בת המצווה המושלם:

אירוע בת המצווה הוא אירוע של פעם בחיים ולכן ככזה ודאי תרצו שהוא יהיה לא פחות ממדהים. החוויה המרגשת של כלת השמחה, חבריה וחברותיה, תלויים במידה רבה במקום שיארח את האירוע וכמה גורמים חשובים כמו אטרקציות מלהיבות, מוסיקה עדכנית המתאימה לקהל היעד של האירוע שהוא כאמור בני נוער וכמובן אוכל טעים. חבילת הכול כלול של סולרו תעזור לכם לחסוך משמעותית בעלויות, ליהנות ממגוון אטרקציות IN HOUSE, מתחם מעוצב ומאובזר בצורה חדשנית וברמה הגבוהה ביותר, כולל במת ריקודים ענקית ומסך לדים עצום שביחד עם תותחי עשן ומערכת תאורה מתקדמת יהפכו את האירוע למסיבה מרגשת של ממש. השירותים שלנו כוללים גם הסעות לאירוע וממנו, אוכל ושתייה מותאמים לבני הנוער, מאבטח, צלם, מפעיל מקצועי, תקליטן וצוות עובדים מדהים ואיכותי שיתפעל את האירוע ברמה הגבוהה ביותר.

מועדון בת מצווה שמתאים לכל המשפחה:

יתרון משמעותי נוסף של מועדון סולרו הוא שמדובר על מועדון בת מצווה בשילוב מבוגרים. במתחם חדר VIP אקוסטי שיכול לספק להורים מתחם מנוחה ושהייה נעים, לאכול, לשוחח, מקום שקט מרעש המוסיקה במסיבה אך עדיין נמצא במתחם ומאפשר להם בכל רגע לצאת ולהציץ על הנערים והנערות הצעירים במהלך האירוע וכמובן לקחת חלק באירועים החשובים בו. אירוע בת המצווה הוא אירוע משפחתי וגם ההורים ובני המשפחה המבוגרים יותר יוכלו ליהנות מהאירוע. לפרטים נוספים ניתן ליצור עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם. 

תוכן עניינים