Solero-white.png

מקום לחגיגת בת מצווה עם ילדים

אירוע כמו בת מצווה היא חגיגה לעיניים אך לא פחות חשוב – חגיגה לליבם של הנסיכה שלכם ושל חבריה וחברותיה. את האירוע הזה הם לא ירצו לשכוח כל החיים ולכן עדיף שיהיה להם זיכרון מתוק ומרגש של אירוע מושלם. מועדון בת מצווה במרכז כמו סולרו הינו מותאם לילדים ואינו נחשב לאולם אירועים כמו יתר האולמות. האולם בנוי כמועדון בת מצווה אטרקטיבי ודינמי, הכולל עיצוב ואבזור מרהיבים המתאימים לרוח הצעירה של קהל היעד באירוע, מגוון אטרקציות ומתקנים מתקדמים, צוות אנושי מקצועי ואיכותי שיתפעל את כל האירוע ועוד הרבה הפתעות מדהימות.

גרים בראשון לציון והסביבה? זה המקום בו תרצו לערוך את אירוע בת המצווה שלכם:

בבואכם לחפש אחר מקום מושלם לאירוח האירוע אתם רוצים מקום קרוב יחסית לכם ולאורחים שלכם. סולרו הוא מועדון בת מצווה בראשון לציון שמספקת גם שירותי הסעות במסגרת שירותי הכול כלול, כך שתוכלו להיות בטוחים בכל הנוגע לכך שלאורחים שלכם יהיה איך להגיע ולחזור בצורה בטוחה. כמו כן המקום מותאם לילדים ובני נוער הן באזור, הן בצוות המקצועי המתפעל, הן באטרקציות וכמובן גם באוכל, במוסיקה ועוד. 

אין צורך ליצור קשר עם אנשי מקצוע שונים:

לחפש את התקליטן המומלץ יכול לקחת ימים, כך גם לגבי בחירת חברת הקייטרינג, בחירת המקום, הצלם ועוד. תוכלו לחסוך את כל הזמן והטרחה, וכמובן גם עלויות רבות, על ידי סגירת האירוע בסולרו – מועדון בת מצווה הכול כלול. במסגרת חבילת האירוח שלנו תוכלו ליהנות מכל מה שאתם צריכים במקום אחד ובמחיר מיוחד. 

מדוע כדאי לערוך את האירוע שלכם בסולרו?

  • חבילת הכול כלול – תחסוך לכם זמן, כאב ראש וכסף.
  • מתחם מודרני ומאובזר היטב
  • צוות מקצועי אדיב ומנוסה שילווה את תפעול האירוע.
  • מגוון אטרקציות מובנות עם אפשרות להזמין עוד אטרקציות מקטלוג אטרקציות נרחב.
  • חדר VIP למשפחה או להורים באירוע שיאפשר להם להירגע ולנוח במהלך האירוע.
  • שירות חם מכל הלב לכל אורך הדרך.

לפרטים נוספים נשמח לעמוד לשירותכם באתר או בטלפון בכל צורך.

תוכן עניינים