Solero-white.png

חבילות מיוחדות לאירוע בת מצווה במועדון: מה כלול?

 

אירוע בת המצווה הוא אירוע מיוחד של פעם בחיים. ככזה אתם רוצים לוודא שהוא מתנהל כהלכה, החל משלב התכנון ועד לסיום האירוע בהצלחה וחזרתם הבטוחה הביתה של כל האורחים. תכנון אירוע בסדר גודל כזה יכול להיות כאב ראש לא קטן ולכן פניה אל מועדון לבת מצווה במרכז המציע חבילות הכול כלול, כמו מועדון סולרו, יכול להיות הפתרון הטוב ביותר שלכם. 

מה הכוונה מועדון הכול כלול – מה זה אומר ומה זה כולל?

מועדון בת מצווה המספקת חבילות מיוחדות לאירוע בת המצווה במסגרת הכול כלול יספק לכם למעשה את כל השירותים שאתם צריכים לאירוע המיוחד: תפאורה, תאורה, אנשי מקצוע, אוכל, שתייה, אטרקציות ועוד. מועדון סולרו הוא מועדון בת המצווה היחיד בישראל המציע את כל מה שצריך במקום אחד לאירוע שלכם, כך שלא תצטרכו להתעסק עם שום דבר בארגון האירוע ולהיות רגועים שהוא הולך להיות ברמה הגבוהה ביותר. בין הפרטים השונים שנדאג להם באירוע שלכם: תפאורה מלהיבה, סידורי בלונים, אטרקציות מיוחדות (עם אפשרות להוסיף אטרקציות נוספות בתוספת תשלום) שירותי הסעות הלוך וחזור לאורחים שלכם, הזמנות מעוצבות לאורחים, אוכל ושתייה לאורך כל האירוע עם תפריט מותאם לאורחים הצעירים, מערכות תאורה והגברה, מסך לד ענק, במה גדולה ושטח ריקודים גדול, מפעיל, תקליטן, מאבטח ואנשי מקצוע נוספים מטעמנו שידאגו שהאירוע יעבור בצורה הטובה ביותר.

החבילות המיוחדות שלנו בסולרו יענו על כל הצרכים שלכם:

לצד העובדה שתוכלו לחסוך זמן וכאב ראש בארגון האירוע שלכם, תוכלו גם לחסוך משמעותית בעלויות שכן השכרת כל השירותים, הזמן וההתעסקות יעלו לכם הרבה מאוד כסף מהגורמים השונים. 

גם המבוגרים לא יישארו מאחור:

סולרו הוא מועדון בת מצווה בשילוב מבוגרים כך שאם אתם מגיעים עם הנערים הצעירים אל האירוע וחוששים שיהיה לכם משעמם או שלא יהיה לכם מקום לשבת – דעו כי במועדון יש חדר אקוסטי, נעים הנמצא במרכז העניינים אך מבלי לשמוע את כל הרעש של המוסיקה. תוכלו לשבת עם עצמכם, עם בני המשפחה או אנשים מבוגרים אחרים באירוע, לשוחח, לנוח, ליהנות מקצת שקט ועם זאת להיות זמינים לצאת החוצה ברגעים החשובים של האירוע. צרו קשר לפרטים נוספים ונשמח לעמוד לשירותכם.

תוכן עניינים