Solero-white.png

איך להכין קליפ בת מצווה?

אירוע בת המצווה הוא אירוע חשוב במיוחד ובכל אירוע שכזה יש קליפ בת מצווה עליו לא ניתן לוותר. למעשה, מדובר בחלק חובה בכל אירוע בת מצווה והוא חשוב במיוחד גם עבור כלת השמחה הצעירה שלכם. מדובר בחלק אומנותי ומרגש לכל המשפחה ובמיוחד לנערת בת המצווה, בו יוצגו תחנות שונות במהלך חיה ויסקרו תמונות וסרטונים שיציגו נקודות שונות וחשובות בחיה של הנערה ועד הגיעה לגיל מצוות. בקליפ נסקר רגעים משפחתיים חשובים בהם היא מופיעה, סרטונים ותמונות מחוגים ומקומות אהובים, תמונות עם חברות ועוד. 

מי עורך את הקליפ?

קליפ לבת מצווה צריך להיות ערוך בצורה מקצועית ומכובדת ולכן בדרך כלל כדאי יהיה לתת לעורך וידיאו ו/או צלם מקצועי עם ניסיון בעריכת קליפים לבת מצווה, שיבצע את העבודה עבורכם לאחר שיקבל מכם את כל החומרים ויצלם גם כמה משלו. עריכת הקליפ יכולה להיעשות במגוון כלי עריכה אפשריים כמו פרימייר או windows movie maker ואפילו CAMTASIA. כל שאתם צריכים הוא לוודא שהתוכנה שבה אתם משתמשים תספק לכם את מה שאתם צריכים לעריכת הקליפ. אלא אם כן כמובן תשכרו איש מקצוע ואז זה לא יהיה כאב הראש שלכם. אנו בסולרו מועדון בת מצווה מספקים גם שירותי צילום ועריכת קליפים לבת מצווה.

בחירת התכנים הרלוונטיים לקליפ:

בדרך כלל איסוף התכנים לקליפ יכלול גם עבודת צילום בשטח עם צלם וגם איסוף חומרים כמו סרטונים ותמונות מהארכיון המשפחתי. חשוב כמובן לבחור בחומרי גלם איכותיים עם רזולוציה גבוהה ולזכור שהם יוקרנו על מסך גדול באירוע מול כל האורחים. לכן אתם לא רוצים לבחור בתמונות או חומרים מצולמים מבינים או בפרטים שאתם לא רוצים לחשוף. 

בחירת השיר המתאים לרקע:

לסרטון בת מצווה יהיה בדרך כלל בין שיר ל3 שירים שינוגנו במהלך הסרטון. השירים צריכים להתאים גם לרוח הצעירה של האורחים העיקריים באירוע – חבריה וחברותיה של כלת השמחה. כמו כן היא צריכה להתאים במילים גם לסרטון ולתוכן שלו. 

אורך הסרטון המומלץ:

קליפ בת מצווה ייערך לא יותר מ5-6 דקות בדרך כלל. אנו ממליצים בחום על קלפים של 3-5 דקות לכל היותר מכיוון שמרבית האורחים כיום אינם סבלניים לשבת ולצפות בקליפ ארוך יותר. 

לסיכום; אם אתם מחפשים את המקום המושלם לאירוח אירוע בת המצווה ושיהיה בו שירות משולב לעריכת קליפים לבת מצווה הגעתם למקום הנכון. סולרו מועדון בת מצווה בשילוב מבוגרים ישמח לעמוד לשירותכם ולספק לכם את השירות הטוב ביותר.

תוכן עניינים