Solero-white.png

איך בוחרים מועדון לבר/ת מצווה שלא ישכחו?

חוגגים אירוע בר/ת מצווה? מזל טוב! החלטתם ללכת על קונספט מועדון ולא אולם אירועים? מהמם אבל יש כמה דברים שכדאי לכם לבדוק..

בראש ובראשונה ולפני כל השאר – יש לוודא שיש למועדון ביטוח צד ג’! לאחר מכן אלו הפרמטרים שאנחנו ממליצים להסתכל עליהם:

כמות הילדים מול גודל המועדון

כמה ילדים אתם מזמינים? כיתה? אולי שכבה? כשאתם מחפשים מועדון יש להבין האם כמות הילדים מתאימה לגודל המקום. אצלנו בסולרו לדוגמא ניתן לעשות אירועים של 30 ילדים וגם אירועים של 100 ילדים כיוון שאמנם המקום גדול ומרווח אך יחד עם זאת באירועים קטנים יותר ניתן לסדר את רחבת הריקודים בהתאם לכמות האורחים כך שלא יראה ריק ומצד שני יהיה להם נעים ולא צפוף.

המלצות וחוות דעת

חשוב מאוד לבדוק חוות דעת והמלצות על המועדון בת מצווה בו אתם מתעניינים.. יש לוודא שיש כמות גדולה של חוות דעת ושרובן חיובית. זכרו – תמיד יכולות להיות גם חוות דעת שליליות אבל חשוב שרובן הגדול יהיו חיוביות. בדקו מה כתוב על אנשי הצוות, השירות, האוכל והפעילות במקום.

משפחה

במידה ואתם מעוניינים שגם המשפחה תהיה נוכחת באירוע, יש לבדוק אם יש מקום מיועד לכך במועדון בו אתם רוצים לחגוג ומה טיב האוכל שמוגש בו. אצלנו בסולרו לדוגמא, יש חלל VIP שמיועד לאירוח משפחה. מדובר בחדר אקוסטי שהמוסיקה בו נשמעת בווליום נמוך ונעים יותר, החלל מזמין ונעים ומוגש בו אוכל ברמה גבוהה מאוד.

מפרט החבילה והמחירים

חשוב לעבור על פרטי החבילות במקום. ברוב המועדונים לבני/ות מצווה יש חבילות עם מפרט עבור האירוע. הנוחה ביותר היא חבילת הכל כלול שבה אתם מקבלים מעטפת רחבה עם כל מה שאתם צריכים באירוע. אהבתם את המקום אבל המחיר גבוהה מידיי? אפשר לנסות להרכיב לכם חבילה שתתאים יותר לכיס שלכם. פחות מומלץ להתפשר על המקום בגלל מחיר אם אהבתם והתחברתם ובדקתם חוות דעת והיא חיובית. ההמלצה שלנו היא לנסות להרכיב חבילה שתתאים עד כמה באפשר לכיס שלכם.

החיבור שלכם עם המועדון

לאחר שבדקתם את כל הפרמטרים הראשוניים והחלטתם להגיע לבחון את הדברים מקרוב, מומלץ לתאם פגישה עם המקום לצורך התרשמות מהמועדון, מהאוירה שהוא משרה עליכם, מאנשי הצוות ומאיש המכירות שעומד מולכם. חשוב לא פחות הוא החיבור שלכם ושל החוגג/ת עם המקום והתחושה שקיבלתם מכל מי שהיה בו. במידה והגעתם למקום שמתקיים בו אירוע בזה הרגע, אפשר להתרשם מהמקום אבל לקחת גם בחשבון שכל אירוע לגופו מבחינה עיצובית, קהל ובחירות הלקוחות באירוע אליו הגעתם.

לכל שאלה ויעוץ נשמח לתת לכם שירות – 053-4425888 בהצלחה!

תוכן עניינים