Solero-white.png

חגיגת בת מצווה יוקרתית במועדון הסולרו

כל הורה רוצה שאירוע בת המצווה של הנסיכה הקטנה שלו יהיה מדהים ומפואר ככל האפשר. לא תמיד התקציב תואם את המציאות אך עם הבחירה הנכונה תוכלו לחסוך בעלויות ועדיין ליהנות מחגיגת בת מצווה יוקרתית. הכירו את סולרו – מועדון בת מצווה בראשון לציון המספק לכם חבילת הכול כלול לאירוח בת מצווה יוקרתית במקום אחד ובמחיר מיוחד.

הכירו את המתחם המטורף שלנו בסולרו:

סולרו הוא מועדון בת מצווה במרכז הנחשב לפופולרי במיוחד בשל העיצוב המודרני והחדשני של המקום, בהתאמה מלאה להעדפותיהם של בני הנוער ולטרנדים החמים כיום בעולם האירועים. המתחם המופלא שלנו מעוצב ומעוטר בטכנולוגיה חדישה עם מסך לד ענק להקרנת קליפים וסרטים, רחבת ריקודים ובמה ענקית במרכז, מגוון אטרקציות מלהיבות כמו שולחנות משחק, עמדות גיימינג, תותחי עשן ועוד הפתעות מדליקות במקום. המקום מצויד היטב במערכות הגברה ותאורה ובמסגרת חבילת הכול כלול שלנו תזכו גם לתקליטן, צלם ומגוון אנשי צוות שיעמדו לשירותכם, מאבטח ואפילו שירותי הסעות לאורחים שלכם. האירוח כולל גם אוכל ושתייה בתפריט המותאם לבני הנוער וניתן להוסיף אטרקציות נוספות ותוספות תפאורה. בנוסף יש במתחם חדר VIP אותו ניתן להתאים לאירוח המשפחה לפני ובמהלך האירוע, או לאירוח של ההורים המגיעים לאירוע. 

חבילת הכול כלול שתחסוך לכם כסף, זמן ומאמץ:

אנו יודעים היטב כי אירוע גדול כמו בת מצווה עשוי לעלות לא מעט כסף. יש הרבה דברים שצריך לדאוג להם, החל מהאולם, אנשי מקצוע שונים כמו צלם, תקליטן, חברת קייטרינג ועוד. עם כל אחד צריך יהיה לנהל משא ומתן על מחירים, היקף השירותים, מה מקבלים, מה לא מקבלים וכו'. סולרו הוא מועדון לבת מצווה הכול כלול. זה אומר שבמסגרת השכרת המקום אתם מקבלים גם מעטפת מלאה לאירוע יוקרתי ומפואר במיוחד: אטרקציות מלהיבות במקום, אוכל, שתייה, תקליטן, צלם, מאבטח, שירותי הסעות ועוד המון הפתעות מדליקות. אנו כל כך מנוסים בהפקות אירועי בת מצווה ואירועים אחרים בסדר הגודל הזה שאנו בטוחים שאם תנסו לשאת במשא ומתן עם כל אחד מאנשי המקצוע הללו בנפרד זה יעלה לכם הרבה יותר. לכן תוכלו לחסוך גם כסף, גם זמן וגם מאמץ ופשוט לארח את האירוע המדהים שלכם בסולרו. 

תוכן עניינים