Solero-white.png

למה לחגוג בת מצווה במועדון ולא באולם?

בת מצווה היא ללא ספק סיבה למסיבה. לכן, המקום הכי טוב לערוך בו את הבת מצווה הוא מועדון בת מצווה ולא באולם. מעדון בת מצווה יספק לכם את כל מה שאתם צריכים לחגיגה מיוחדת במינה שתספק לכם ולנסיכה שלכם את כל מה שאתם צריכים לאירוע המושלם. סולרו הינו מועדון אירועים בראשון לציון המתמחה בהפקה ואירוח של אירועי בת מצווה מדהימים במסגרת שירות "הכול כלול" כך שאתם יכולים להיות בראש שקט, לחסוך זמן, מאמץ וכסף ופשוט לדאוג להגיע אל האירוע. 

מה ההבדל בין מועדון בת מצווה לחגיגת בת מצווה באולם?

  • עיצוב המקום ומהות בית העסק – ראשית אלה יהיו שונים במהות הפעילות שלהם וכמובן גם בעיצוב המקום. אולם אירועים הוא מקום נהדר לחגוג בו אירועים מסוגים שונים כמו חתונות, בר/בת מצווה, ברית/ה, אירועים עסקיים ועוד. מועדון בת מצווה בשילוב מבוגרים לעומת זאת, כמו סולרו, יהיה בנוי במיוחד לאירוח אירועי בת מצווה ברמה הגבוהה ביותר ועוצב במיוחד לאירועים מסוג זה.
  • חיסכון במחיר – אולם אירועים יגבה משמעותית יותר מאשר מועדון בת מצווה, המיועד לאירועים קטנים יותר בדרך כלל ומותאם באופן מלא לאירועים מסוג זה. חיסכון כלכלי עשוי להגיע לעשרות אלפי שקלים ויותר.
  • אטרקציות מתאימות – מועדון בת מצווה כולל כבר מגוון אטרקציות כחלק מהעיצוב של המקום כמו עיצוב וסידור בלונים, קירות מעוצבים ומסוגננים, קירות צילום, עמדת צילום סלפי, שולחנות משחק ועוד. כמו כן דוכני מתוקים וקינוחים, תותחי עשן, מופעי לייזרים ואטרקציות נוספות יהיו כבר כלולות בחבילה.
  • הכול כלול – מועדון לבת מצווה יספק לכם חבילת הכול כלול לאירוע בת המצווה שלכם! מלבד החיסכון הכלכלי תוכלו גם לחסוך את הצורך בהזמנת אנשי מקצוע שונים, התנהלות מול גופים שונים, דאגה אם יגיעו/יבריזו לכם ביום האירוע ועוד. במועדון בת מצווה תקבלו את כל השירותים, אנשי הצוות, האוכל, המוסיקה, האטרקציות, התפאורה – במקום אחד!

לחגוג בת מצווה מהסרטים במועדון הסולרו:

הסולרו הינו מועדון בת מצווה במרכז המתמחה בהפקה ואירוח אירועי בת מצווה עד 150 איש וישמח לעמוד לשירותכם עם חבילת הכול כלול מטריפה ומקיפה הכוללת את כל מה שאתם צריכים לאירוע המושלם במקום אחד. לפרטים נוספים צרו קשר באתר או בטלפון ונשמח לחזור אליכם עם פרטים!

תוכן עניינים