Solero-white.png

איך לחגוג בת מצווה מבלי לחרוג מהתקציב?

אירוע בת המצווה הוא אירוע מיוחד וסביר להניח שגם אתם כהורים רוצים לרצות את הנסיכה שלכם בצורה הטובה ביותר. רק לראות את ההתרגשות על פניה ובהתנהגותה לקראת האירוע גורם לנו להבין כמה המסיבה עצמה חשובה לה יותר מהכול ועד כמה חשוב שהיא תהיה מהנה ומיוחדת. עם כל הרצון הטוב שלנו להוריד עבורה את הירח והכוכבים ולתלות לה אותם כדקורציה בתקרת מועדון בת מצווה הרי שלעתים יהיה מדובר בעלויות גבוהות בהפקת אירוע שכזה. על כן, ההורים המחפשים לערוך אירוע מדהים וייחודי לביתם אך לשמור גם על חלק מהכסף בכיס ולא לחרוג מהתקציב, מחפשים פתרונות שונים למצב. בין הפתרונות האפשריים הוא שכירת מועדון בת מצווה עם חבילת הכול כלול.

חבילת בת מצווה הכול כלול בסולרו – החיסכון הוא הרווח שלכם!

חבילת הכול כלול היא בעצם שירות של הפקה ואירוח אירוע מדהים כמו בת מצווה כשאתם מקבלים את כל מה שאתם צריכים במקום אחד, במסגרת החבילה: החל מהזמנות דיגיטליות מעוצבות לשליחה לאורחים, דרך מועדון מדהים ומרווח לערוך בו את המסיבה ועד אוכל, מוסיקה, מפעיל, תפאורה, אטרקציות ועוד. הסולרו הוא מועדון לבת מצווה במרכז המעוצב בסגנון מודרני וחדשני וכולל כל מה שבני נוער בגילאי בר ובת מצווה אוהבים בגיל הזה: מופעי לייזרים, תותחי עשן, תפאורה, אוכל, מוסיקה, אנשי צוות מנוסים ומקצועיים, עמדות צילום סלפי, קירות מעוצבים, סידורים בלונים ומגוון אטרקציות נוספות יהיו רק חלק מחבילת הכול כלול לבת מצווה. כל שנותר לכם הוא רק להגיע. 

חגיגת בת מועדון בשילוב ההורים – איך זה מתבצע במקסימום נוחות?

הורים רבים המלווים את ילדיהם במהלך האירוע לא יצטרכו לדאוג כלל. הסולרו הוא מועדון בת מצווה בשילוב מבוגרים. כלומר, לא תצטרכו לרקוד עם הילדים ברחבת הריקודים וכי תוכלו להשאיר אותם ליהנות עם חבריהם בכיף וללא מגבלות ומצד שני תזכו לנוח בפינה הפרטית והנעימה שלכם, בחדר VIP אקוסטי במתחם שיאפשר לכם ליהנות מאוכל, מוסיקה נעימה ברקע ומעט שקט מהמסיבה הרועשת. פינה בה תוכלו לשבת עם יתר ההורים, לשוחח, לאכול ולצאת מהחדר מתי שתרצו, לרבות בחלקים המרכזיים של האירוע.

תוכן עניינים