Solero-white.png

מה אסור לשכוח לקחת לאירוע בת המצווה?

אירוע בת המצווה עשוי להיות אירוע מורכב למדיי בכל הקשור לארגון שלו. לכן, עם כל הדברים שיש לנו לזכור – טוב שתהיה רשימה מסודרת שנוכל לעבור אליה לפני וביום האירוע. רגע לפני שנכנס לרשימה זו, נציין כי אנו בסולרו – מועדון בת מצווה במרכז, מספקים חבילת הכול כלול לבת מצווה שיכולה לחסוך לכם הרבה כסף, זמן וכאב ראש. כך לא תצטרכו לזכור שוב דבר לגבי ההכנות, מלבד אולי מה תלבשו לאירוע וכמובן להזמין את האורחים שלכם (שגם כאן הכנו עבורכם אפליקציה מתקדמת עם אפשרות להכין הזמנות מעוצבות בלחיצת כפתור ובמסגרת חבילת הכול כלול שלנו!)

אז מה חשוב לזכור לקראת האירוע עצמו?

  • לסגור מקום לאירוח האירוע – חשוב לבדוק היכן נמצא המועדון, מה הגודל שלו, מה הוא כולל ואילו חבילות שירות הוא מציע. מועדון בת מצווה בראשון לציון למשל כמו סולרו יכול להתאים לכל משפחה הנמצאת באזור המרכז ומחפשת את המקום המושלם לעריכת אירוע בת המצווה שלה. 
  • לברר לגבי אנשי המקצוע השונים – במועדון סולרו אנו מציעים לכם תקליטן, צלם, מאבטח ואנשי צוות במסגרת שירות הכול כלול לבת מצווה שלנו, אולם בכל אירוע אחר שתארגנו תצטרכו לדאוג לכל אנשי המקצוע הללו בעצמכם (אולי מלבד המאבטח 🙂 ) ולדאוג לבחון אותם כל אחד בנפרד, לשריין אותם עם הסכם חתום ליום האירוע ועוד.
  • קייטרינג ואטרקציות – תצטרכו לדאוג גם בכל הקשור לאוכל באירוע וכמובן לאטרקציות השונות. ראשית – איזה אוכל תרצו להגיש באירוע? קייטרינג בשרי? חלבי? אולי דווקא ממתקים וקינוחים? מה לגבי בר ממתקים או דוכני מזון שונים? האטרקציות גם כן חשובות ולא רק אלה שקשורות באוכל, אלא אלה שאמורות לספק בידור וזמן איכות לבני הנוער הצמאים לו.

מה חשוב לזכור ביום האירוע:

בבוקר האירוע כדאי לקחת את הנערה הצעירה למספרה ולמאפרת (שסגרתם איתן מראש כמובן), לגהץ את השמלה ולוודא שהנסיכה הקטנה שלנו תהיה מוכנה לאירוע של חייה. כדאי יהיה להרים טלפון לבני המשפחה והחברים הקרובים ולוודא שהם זוכרים להגיע אל ההורים ואת שעת ההגעה. כדאי להתקשר אל כל הספקים ונותני השירות ולוודא שהם מגיעים בזמן. במידה והכנתם דיסק עם סרט בת מצווה או בוק בת מצווה שאתם רוצים להקרין באירוע חשוב להביא אותו אתכם. אם הילדה שלכם הכינה קטע ריקוד או שירה לאירוע חשוב לוודא שהיא זוכרת את המילים והצעדים. 

תוכן עניינים