Solero-white.png

איך לבחור מועדון לחגיגת בת מצווה

ארגון אירוע בת מצווה כרוך בקבלת החלטות רבות ומגוונות. אחת ההחלטות המשמעותיות ביותר שיכולות להשפיע על האירוע כולו הוא כמובן בחירת מועדון בת מצווה המתאים לאירוח האירוע. ישנם מועדונים רבים המציעים שירות זה ולכן חשוב יהיה להבדיל ביניהם במגוון פרמטרים ולבחון את זה המתאים לנו ביותר. אנו במועדון סולרו נשמח לספק לכם את השירות הטוב והאיכותי ביותר כמובן עם חבילת בת מצווה הכול כלול במקום אחד שתחסוך לכם המון זמן, כסף ומאמץ בארגון, הפקה וניהול האירוע. כל זה לצד המקום המושלם והמעוצב לעריכת האירוע. לפרטים נוספים צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם.

על מה חשוב לשים לב בבחירת המועדון המתאים לחגיגת בת המצווה שלנו?

  • גודל המועדון – אירוע בת המצווה הוא אירוע שיש בו לרוב בין עשרות למאות אורחים. על כן, לא כל מועדון יוכל לארח את האירוע שלכם, יפה ומעוצב ככל שיהיה. בהתאם לאישורים וביטוחים שונים כל מועדון יכול להכיל כמות אנשים מסוימת בתוכו – כלומר ישנה מגבלה על כמות האורחים שניתן לארח באותו אירוע. אנו במועדון סולרו למשל יכולים  לארח אירועים של עד 150 איש. אם אתם מחפשים מקום מושלם לאירוע בת מצווה עד 150 איש נשמח לארח אתכם!
  • מיקום המועדון – המיקום של המועדון צריך להיות קרוב לאזור מגוריכם ולכמה שיותר מהאורחים שלכם. לדוגמה: מועדון לבת מצווה במרכז יארח לרוב אירועי בת מצווה של משפחות המתגוררות במרכז הארץ והאורחים יהיו מהאזור גם כן (חברים לכיתה ולשכונה, בני משפחה קרובים וכו'). 
  • חבילת הכול כלול – האם המועדון מציע לכם חבילת הכול כלול כך שמלבד המקום עצמו תוכלו ליהנות ממגוון שירותים ומוצרים במקום אחד ובמחיר מיוחד? צלם, תקליטן, מפעיל, אטרקציות, אוכל, תפאורה, בלונים – כל אלה יהיו רק חלק ממה שצריך להפקת האירוע המושלם ואצלנו בסולרו תקבלו את הכול במסגרת חבילת הכול כלול מושלמת ומשתלמת במיוחד.
  • שלל אטרקציות הכלולות במחיר – האם המועדון מעוצב ומסוגנן לאירוע בצורה הטובה ביותר? האם יש אטרקציות מיוחדות במקום כמו שולחנות משחק, משחקי וידיאו, לייזרים ותותחי עשן, מראות סלפי ואטרקציות מבדרות נוספות שישדרגו את האירוע?

סולרו הינו מועדון בת מצווה בשילוב מבוגרים. אנו מתמחים בהפקה ואירוח של אירועי בת מצווה מופלאים ומיוחדים בחבילת הכול כלול ובמקום גם הקהל המבוגר יוכל ליהנות מחדר VIP אקוסטי בו יוכלו לשבת בנחת במהלך האירוע, ליהנות מאוכל טוב, קצת שקט ומקום לשוחח אחד עם השני או לנוח מכל הרעש החיצוני. לפרטים נוספים התקשרו אלינו או השאירו פרטים כאן באתר ונשמח להכיר אתכם!.

תוכן עניינים