Solero-white.png

עיצוב בת מצווה במועדון

אירוע בת המצווה הוא אירוע של פעם בחיים ולכן אתם רוצים לוודא שהילדה שלכם וכל האורחים באירוע ייהנו בו ויזכרו אותו לשנים ארוכות קדימה. עריכת אירוע בת המצווה יכול להתקיים במקומות שונים, כאשר מועדון בת מצווה יהיה ללא ספק אחד המקומות המומלצים ביותר שבהם. אנו בסולרו – מועדון לבת מצווה במרכז נשמח לעמוד לשירותכם, להפיק ולארח את מסיבת בת המצווה המיוחדת של הבת שלכם. 

על מה חשוב לשים דגש בארגון בת המצווה?

אירוע בת המצווה מצריך קבלת החלטות רבות ומגוונות שישפיעו על איכות האירוע וחוויית האורחים, החל מבחירת המקום לאירוע, דרך בחירת האוכל, התקליטן, הצלם, יתר אנשי הצוות הפועלים במקום, סוג המוסיקה שתושמע, אטרקציות, הסעות לאירוע ועוד. יש לכם את האפשרות לבצע את הכול בעצמכם או לחסוך זמן יקר, מאמץ וכמובן גם עלויות רבות ולפנות אלינו בסולרו. אנו נוכל לספק לכם חבילת הכולל כלול לבת מצווה כך שבתקציב אחראי תוכלו להפיק מסיבת בת מצווה מרהיבה שתדהים גם את האורחים שלכם ובוודאי תעשה את הנסיכה הקטנה שלכם גאה ומלאת שמחת חיים.

עיצוב בת מצווה במועדון – איך זה עובד?

עיצוב המועדון לאירוע הוא אחד הדברים החשובים ביותר המשפיעים על ההרגשה של האורחים במקום, על הפונקציונליות שלו וכמובן על התמונות והמזכרות מהאירוע. מועדון בת מצווה כמו סולרו מתמחה בהפקת אירועי בת מצווה ולכן גם מותאם מבחינת עיצוב ותפאורה לעריכת אירוע מופלא ברמה הגבוהה ביותר. בכל הנוגע לעיצוב המועדון חשוב לשים לב לכמה דברים:

  • תפאורה וצבעים – אתם רוצים לוודא שהתפאורה והצבעים תואמים את הצבעים האהובים על הנסיכה שלכם ומשרים את ההרגשה והאווירה שאתם רוצים שתהיה באירוע.
  • אלמנטים מיוחדים – האם אתם רוצים להוסיף אלמנטים עיצוביים מיוחדים כמו קיר פרחים או קשת פרחים ענקית? אותיות מוארות עם שם הנערה? אולי אפילו סידורי פרחים מיוחדים.
  • סידורי בלונים – אין אירוע בת מצווה ללא סידורי בלונים ולכן חשוב לאפיין גם את אופן שילוב הבלונים והעיצוב שלהם בחלל.
  • שילוב של אטרקציות – שילוב של קירות צלפי מעוצבים או אטרקציות שונות יכולים לשנות את הנוף העיצובי בחלל.
  • עיצוב השולחנות ופינות הישיבה – סולרו הינו מועדון לבת מצווה בשילוב מבוגרים ולכן כולל גם חדר VIP אקוסטי פנימי בו ניתן לעצב ולסגנן שולחנות גם עבור הקהל המבוגר ובשונה מהשולחנות של הקהל הצעיר מחוץ לחדר זה.
  • בניית קונספט? – במידה ואתם רוצים לבנות קונספט עיצובי מיוחד (נסיכות, חדי קרן, כל דבר אחר) צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם.
תוכן עניינים