Solero-white.png

כל מה שצריך לדעת על ארגון בת מצווה

אירוע בת המצווה הוא אירוע מכונן, במיוחד עבור הנערה הצעירה שלכם. ניתן לערוך את האירוע בסגנונות שונים, להתאים קונספט מיוחד ולערוך אותו במגוון רחב של מקומות. האירוע עשוי להיות ללא ספק מורכב מבחינת הארגון שלו וכדי לסייע לכם בנושא אנו בסולר – מועדון בת מצווה הכל כלול, הכנו עברוכם רשימה של הפרמטרים החשובים ביותר שצריך לקחת בחשבון בארגון אירוע בת המצווה של בתכם.

הפרמטרים החשובים ביותר שצריך לקחת בחשבון בהכנות לאירוע בת המצווה:

  • הגדרת תקציב – כמו בכל אירוע שצריך לארגן צריך לקחת בחשבון הגדרה של תקציב מסוים לטובת האירוע. ידוע לכל כי השכרת המקום, האוכל, תקליטן, אטרקציות וכל מה שצריך להפקת אירוע בת מצווה עולה כסף ולא משנה כמה ננסה לחסוך סביר להניח שתצטרך להגדיר תקציב מסוים לטובת האירוע. 
  • אופי האירוע – האם אתם מעדינים לערוך את האירוע בטבע או מועדון לבת מצווה במרכז? אולי דווקא מקום אחר? לכל מקום יש את היתרונות והחסרונות שלו, כאשר מועדון בת מצווה יכלול את כל מה שאתם צריכים להפקת האירוע המושלם, החל מתאורה ותפאורה, מערכות הגברה ומוסיקה, אוכל, סידורי בלונים, אטרקציות, צלם ועוד. 
  • מקום לאירוע – כמובן שהדבר הבא שתצטרכו לקחת בחשבון הוא המקום בו תרצו לערוך את האירוע ועד כמה הוא מותאם לכמות המוזמנים שלכם, לתפאורה שאתם רוצים וליתר הצרכים שלכם.
  • כמות מוזמנים – הכינו מראש את רשימת המוזמנים וודאו אם הילדים מגיעים עם ההורים או נשארים לבד במהלך האירוע. במסגרת חבילת הכול כלול של סולרו יש גם הסעות מסודרות לאירוע ולכן ייתכן וההורים ישלחו את הילדים לבד עם חבריהם אל האירוע. 
  • אטרקציות לשילוב – דבר נוסף שתרצו לקחת בחשבון הוא כמובן אילו אטרקציות תרצו לשלב. יש אטרקציות שיהיו חלק מהחבילה שתוכלו לרכוש להפקת האירוע ויהיו אטרקציות נוספות שתוכלו להוסיף לחבילה ולאירוע.

חבילת הכול כלול לבת מצווה בסולרו:

סולרו הוא מועדון בת מצווה בראשון לציון שאותו החבר'ה הצעירים לא ירצו לעזוב! המועדון הנהדר מותאם לאירוח אירועי בת מצווה של בין 30 ל-150 מוזמנים ומספקת חבילת הכול כלול לבת מצווה שכוללת, ובכן.. הכול: מועדון מעוצב ומסוגנן, תפאורה, מסכי ענק, תאורה והגברה, תקליטן ומפעיל הכלולים במחיר, אוכל ושתייה, סידורי בלונים ועוד. 

תוכן עניינים